Ik ben op zoek naar een fabrikant van 4-MMC of Mephedrone. Ik ben ook op zoek naar degenen die 5-meo-mipt HCL, 5-mapb HCL, DCK en 5-meo-pce (of pcp) kunnen produceren of leveren. Ik negeer wederverkopers die de prijzen opdrijven en degenen die onervaren zijn. Ik koop in bulk, maar ik begin met kleinere hoeveelheden die in de loop van de tijd toenemen, afhankelijk van mijn mate van tevredenheid over de leverancier. Hierover kan niet onderhandeld worden.
Een eigen website en/of aanwezigheid op de DN-markt is een pluspunt, maar niet noodzakelijk als je een relevant persoon hebt die voor je instaat.
Transactie moet op escrow plaatsvinden.
Ik ben van plan om in de toekomst mijn eigen 4-MMC te maken. Maar als het aanbod uitstekend is en de leverancier professioneel, zal ik overwegen om het niet zelf te maken en te blijven kopen. Ik ben gewend aan zeer zuivere en professioneel gemaakte producten, dus ik weet hoe een goed product eruit ziet en ik zal erg kieskeurig zijn.
Een eigen website en/of aanwezigheid op de DN-markt is een pluspunt, maar niet noodzakelijk als je een relevant persoon hebt die voor je instaat.
Transactie moet op escrow plaatsvinden.
Ik ben van plan om in de toekomst mijn eigen 4-MMC te maken. Maar als het aanbod uitstekend is en de leverancier professioneel, zal ik overwegen om het niet zelf te maken en te blijven kopen. Ik ben gewend aan zeer zuivere en professioneel gemaakte producten, dus ik weet hoe een goed product eruit ziet en ik zal erg kieskeurig zijn.