1-nitropropaan

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Hallo jongens,
Ik heb een product dat 1-nitropropaan en nitroethaan bevat samen met DCM.
Mijn vriend, een chemicus, leek meer enthousiast over het nitropropaan, maar ik ben in de war omdat ik het nog nooit gebruikt heb zien worden in synths voor fenethylamines (waar ik voornamelijk in geïnteresseerd ben, net als mijn vriend).
Iemand een idee? Verwart hij het met 1-nitropropeen? Ik weet het niet, ik betwijfel het, hij kent zijn zaakjes en levert een grote bijdrage op here.....
 

Kirolos.a.wassef

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 15, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik heb een vraag. Kan ik aniline gebruiken in plaats van n-butylamine bij de synthese van PN2P uit nitroehaan en benzaldehyde?
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Daar heb ik geen idee van - ik stel voor dat je met je goede oude vriend GPT gaat praten!

Ik weet dat ammoniumacetaat goed werkt en gemakkelijk te verkrijgen is (tenminste waar ik ben - ik kocht per ongeluk een KILO van het spul waarvan ik betwijfel of ik het ooit allemaal zal gebruiken!)

Eerlijk gezegd heb ik deze draad opgegeven toen ik het product had gedestilleerd en me realiseerde dat het door de BP's in wezen gewoon DCM en Nitroethaan.... was.

Ik heb in principe ook de wil verloren om amfetamine te maken, omdat ik me ervan bewust ben dat ik een hondsdolle verslaafde ben - opiaten en benzo's zijn uit den boze en TBH, elke keer dat ik een niet-psychedelische amfetamine heb gebruikt, is hetzelfde gebeurd - ik heb niet geslapen totdat alles weg was!

In wezen werd ik me er ook van bewust dat ik waarschijnlijk ADHD heb kort voordat ik op het idee kwam om amfetamine te maken, maar ik denk ECHT niet dat ik genoeg controle heb om het toch medisch te gebruiken.

Ik heb besloten om de nitroethaan die ik heb te bewaren voor als ik de 3,4,5-tmoba heb waarmee ik scaline wil gaan maken.
Eerst mescaline, dan escaline, proscaline enzovoort, gebruikmakend van de aldehyden die ik aan het verwerven ben om een reeks tryptaminen te maken, en pas die toe op de scalinesteen.
DAN en alleen dan zal ik me waarschijnlijk vervelen en proberen TMA te maken.

Maar dat is nog ver weg, want ik heb niet eens 3,4,5-tmoba-alles wat ik op dit moment heb is 2,5-DMOBA en eerlijk gezegd ziet de amfetamine van de 2c-precursor er NIET leuk uit in Shulgins beschrijving!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Het is echt een slecht idee. GPT chat zal je misleiden over chemie.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Nitropropaan wordt voor zover ik weet niet gebruikt in clandestiene syntheses.
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dus dat is mijn zinloze verhaal over hoe ik deze moleculaire puzzels aanpak!

Maar even serieus, de hoeveelheid die je in een jaar kunt leren is waanzinnig.

Het is een jaar geleden dat ik voor het eerst een deel van Strike's boek las en ik weet niet eens hoe het heet!
Het heet MEEST waarschijnlijk Praktische MDMA-synthese of iets dergelijks.
Het digi-exemplaar dat ik heb mist de kaft en is opgeslagen als totale synthese II, dus het zou een mix kunnen zijn van de naam van het LSD-boek dat hij schreef (dat naar mijn mening totaal INpraktisch is, maar hey ho) - kijk het punt is, het is ongeveer 1 jaar geleden sinds ik leerde wat 'reflux' betekende!!!

In die tijd heb ik tijdens mijn benzo-ontwenning veel geleerd en zeker genoeg om een aantal uitstekende helderwitte kristallen van n,n-DMT te produceren via reductieve animatie van tryptamine en om heel eerlijk te zijn - het was zo'n BITCH om de eerste keer te kristalliseren dat ik duidelijk op een ongepast moment slaappauzes nam.
Bij de tweede poging was de output vergelijkbaar, maar de input was minder dan de helft van wat ik er eerder in had gestopt - hoewel het deze keer helderwitte kristallen bleven, in plaats van rood te worden bij blootstelling aan de lucht.

Ik realiseerde me dat ik eigenlijk DET wilde maken en geen DMT - iets wat ik nog moest proberen, maar tenzij ik het proces volledig begreep, was ik niet bereid iets anders te proberen dan wat ik uit eerste hand kon lezen - dus begon ik met DMT omdat er veel meer gepubliceerde synths zijn!

Hoe dan ook, nadat ik de feitelijke structuren had bekeken en geïnteresseerd was geraakt in Pihkal, realiseerde ik me dat de structuren eenvoudiger zijn - het viel me ook op dat ze gemakkelijker lijken te kristalliseren.

Hoe dan ook, rant rant rant zonder echte reden, maar hey ho. Het is wat ik doe!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Dus dat is mijn zinloze verhaal over hoe ik deze moleculaire puzzels aanpak!

Maar even serieus, de hoeveelheid die je in een jaar kunt leren is waanzinnig.

Het is een jaar geleden dat ik voor het eerst een deel van Strike's boek las en ik weet niet eens hoe het heet!
Het heet MEEST waarschijnlijk Praktische MDMA-synthese of iets dergelijks.
Het digi-exemplaar dat ik heb mist de kaft en is opgeslagen als totale synthese II, dus het zou een mix kunnen zijn van de naam van het LSD-boek dat hij schreef (dat naar mijn mening totaal INpraktisch is, maar hey ho) - kijk het punt is, het is ongeveer 1 jaar geleden sinds ik leerde wat 'reflux' betekende!!!

In die tijd heb ik tijdens mijn benzo-ontwenning veel geleerd en zeker genoeg om een aantal uitstekende helderwitte kristallen van n,n-DMT te produceren via reductieve animatie van tryptamine en om heel eerlijk te zijn - het was zo'n BITCH om de eerste keer te kristalliseren dat ik duidelijk op een ongepast moment slaappauzes nam.
Bij de tweede poging was de output vergelijkbaar, maar de input was minder dan de helft van wat ik er eerder in had gestopt - hoewel het deze keer helderwitte kristallen bleven, in plaats van rood te worden bij blootstelling aan de lucht.

Ik realiseerde me dat ik eigenlijk DET wilde maken en geen DMT - iets wat ik nog moest proberen, maar tenzij ik het proces volledig begreep, was ik niet bereid iets anders te proberen dan wat ik uit eerste hand kon lezen - dus begon ik met DMT omdat er veel meer gepubliceerde synths zijn!

Hoe dan ook, nadat ik de feitelijke structuren had bekeken en geïnteresseerd was geraakt in Pihkal, realiseerde ik me dat de structuren eenvoudiger zijn - het viel me ook op dat ze gemakkelijker lijken te kristalliseren.

Hoe dan ook, rant rant rant zonder echte reden, maar hey ho. Het is wat ik doe!
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Oeps. Dubbele post.
Ja, dit kan waarschijnlijk worden verwijderd, want toen ik het product destilleerde met 1-nitropeen, leek het er niet op dat er een significante hoeveelheid was.
Ik was gewoon in de war toen iemand die ik ken die psychedelica maakt, zei dat hij wat wilde....
Ik was in de war over wat voor....Ik weet dat hij gewerkt heeft aan enkele benzofuraan's, maar buiten dat weet F het!
Ik heb er nog niet echt naar gekeken.
 
Top