Question Elveszett

alpha2222

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Bro, nemrég érdeklődtem a kémia iránt, nagyon keveset tudok, vettem néhány üvegárut és ilyesmit, , nem érdekel, amikor fiatalabb voltam, itt és ott dabble salétromsavat készítek, megpróbáltam a kezemet néhányszor a met(tönkrement), minden videót 20-szor megnéztem, minden szintézis más.... A legtöbbször ugyanúgy kezdődik, fólia, amalgám, higany, p2p oldat, aztán mindent megváltoztatunk a savakkal, ez azt jelenti, hogy hogyan jutunk el a kristályosodási részhez, senki sem fejezi be a videót a szilánkokkal, csak a fehér termékkel. hogyan jutsz a szilánkokhoz? Igen, én ekkora kezdő vagyok, a legtöbben nevetni fognak, de hogyan lehet megszerezni a rohadt szilánkokat?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ne félj, itt van egy példa. ez egy metkatinon, de ugyanúgy működik a metamfetamin. a kezdeti izoláláskor a hidrokloridja valóban mindig porszerű lesz, az átkristályosítást, ahogy az alábbi linken látható, az első termés szűrése és szárítása után kell elvégezni.
Ne feledje, amikor MA-ról beszélünk, csak a D-izomer rendelkezik a megfelelő kristályszerkezettel ahhoz, hogy nagy kristályokat hozzon létre. a hidroklorid racém keveréke soha nem fog olyan szép kristályokat képezni, mint az izolált D-izomer.
Szintén az anyagok rövid listájából szerintem hiányzik a metilamin, ha csak elfelejtetted vagy nélküle próbálkoztál idk, de én megpróbálnám vele :^)

 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
milyen izomer kaphat így készült 4mmc?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5