Looking for a vendor Olisiko reagenssitoimittajat myisivät synteesipaketteja?

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
37
Reaction score
26
Points
18
Haluaisin ostaa pienen mittakaavan reagenssipakkauksen amfetamiinin valmistusta varten, mutta ensimmäistä kertaa amfetamiinia valmistavalle, jolla on vain kokemusta laajamittaisesta dmt-uutosta, en haluaisi tuhlata ylimääräistä rahaa. Haluaako joku auttaa minua myymällä minulle kaiken, mitä tarvitsen pienen amfetamiinisynteesin tekemiseen? Seuraisin https://bbgate.com/threads/the-easiest-way-to-make-amphetamine-in-the-kitchen.6950/
En saa fenyylinitropropeenia tai elohopeaa Liettuasta, vaikka minulla on jälleenmyyntiä Latviassa, Puolassa ja Saksassa tullin välttämiseksi.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
37
Reaction score
26
Points
18
Joo, olen pyytänyt ilmaista, mutta haluaisin parhaan mahdollisuuden saada sen ja maksaisin sen sijaan itse paketista
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666
Lähitulevaisuudessa alamme myydä sarjoja, joilla on mahdollisuus saada käteispalautusta, kun kirjoitat yksityiskohtaisen synteesiarvostelun ja myyt sitten valmiin tuotteen markkinamme kautta. Sillä välin voit saada paketin ilmaiseksi.
 

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
37
Reaction score
26
Points
18
Saisinko paketin, jos kertoisin DMT:n uuttomenetelmästäni? Todennäköisesti voin tehdä sellaisen, joka vie yhteensä noin 1-2 tuntia haha STB
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
282
Points
63
Menisin Al / Hg p2np-pelkistykseen alkaen 5-7g substraatilla tai NaBH4 / CuCl2: lla, jossa 10-15g p2np on paljon vähemmän riskialtista ja tämä mittakaava on täydellinen oppimiseen toistamalla sitä. Sinun pitäisi myös oppia, että skaalaus ylöspäin, erityisesti amalgaamimenetelmä on pelättävissä, eikä koskaan pitäisi yrittää kymmenkertaistaa mittakaavaa ilman täydellistä suorittamista yhä enemmän mutta hitaammalla tahdilla valmistuksen mittakaavaa. 100 g:n käsittelyyn tarvitaan vakavasti otettavaa kokemusta ja välineistöä.
 
Top