Question Mietitkö, onko olemassa pienimuotoisia tuotantolaitteita?

Harmony

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Haluan aloittaa tiettyjen asioiden valmistuksen ja viljelyn.

Kaiken on oltava pienimuotoista, jos joku voisi auttaa minua ehdottamalla paikkoja, joista etsiä jne. Minulla on kemian tausta ja laboratoriotaitoja, joten se ei ole ongelma. En vain tunnu löytävän täältä mitään oppaita, jotka on suunnattu koti-/pienimuotoisille asetuksille.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Hei Harmony,

Rehellisesti sanottuna en oikein ymmärrä logiikkaasi, sanot, että sinulla on tausta kemiassa ja laboratoriossa, mutta et tiedä, miten koti/pienoismittakaavainen kokoonpano asetetaan?

Mutta jätetään tämä syrjään, ensimmäinen asia ensin, mitä olet kiinnostunut syntetisoimaan? Mikä on budjettisi?

Ensimmäinen paikka, josta kannattaisi etsiä, olisi alifoorumi, käy lukemassa bb-foorumin kemistien artikkeleita ja synteesejä. Siellä on luetteloita lähtöaineista, laboratoriolaitteista, joita tarvitaan tiettyyn synteesiin, ja opas itse synteesiin.

Ystävällisin terveisin

Harmony

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Kiitos, arvostan vastaustasi.

Mitä tulee taustaani kemiassa ja laboratoriotaidoissa, se tulee enimmäkseen luokkahuoneesta eikä työstä.

Pääasialliset kiinnostuksen kohteeni olisivat stimulantit ja/tai empatogeenit. Budjettini ei ole korkein luultavasti toivoen kuluttaa alle 500 puntaa, koska tämä on vain minulle ja muutamalle muulle.

View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Minun mieheni,

500£:n budjetilla sanoisin, että sinun on parempi ostaa lääkkeet kuin syntetisoida ne.

Ystävällisin terveisin

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Ihan mielenkiinnosta sanoisitko, mikä on täysin aloittelijan budjetti?

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Minun mieheni,

Ei liity mitenkään siihen, oletko aloittelija, noviisi vai ammattilainen.

Kyse on synteesistä, tavoitteestasi jne.

Se on vähän kuin kysyisi, kuinka pitkä köyteni on näkemättä sitä.

Olin aloittelija, olen vieläkin, mutta budjettini oli aloittaessani 15 000 dollaria.

Kuten sanoin, aloita synteesien lukeminen, älä ole lusikka ja tee tutkimusta.

Parhaat terveiset

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Mitä tarkalleen ottaen tarvitset? Mitä synteesiä tarkoitat?

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Luulen, että nyt hän tarvitsee laitteita ja sitten reagensseja ja muita synteesijuttuja...

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Olisin myös kiinnostunut tietämään tämän, haluaisin tietää, mitä tarvitsen pientä laboratoriota varten ~100g maksimimittakaavassa, koska olen kiinnostunut tästä vain harrastuksena enkä yrityksenä tehdä tonnia rahaa.

Benz88

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
5
Sanoisin, että kaikki mitä sinun tarvitsee tietää, kerrotaan sinulle ..... alan asiantuntijoilta ja aloittelijoilta ...

lue tämä foorumi .... Mitään muuta ei tarvita .
Vietä aikaa siihen, ja sitten saat vastauksen kaikkiin kysymyksiisi.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Tämä riippuu todella siitä, mitä yrität tehdä. Jos haluat vetää yli 100 g enimmäkseen mitä tahansa arvokasta, halpa kokoonpano ei riitä. Tähtää ensin alemmas.

Se, mistä saat sen, riippuu viime kädessä asuinpaikastasi. On olemassa joitakin kansainvälisiä valmistajia, jotka valmistavat esimerkiksi lasitavaroita, mutta välttäisin aluksi tilaamista verkossa. Jos mahdollista, yritä ostaa kaikki paikallisesti.

Määritä, mitä tarvitset projektikohtaisesti. Valitse jotain, mitä haluat tehdä, tutki, miten se tehdään, mikä kertoo, mitä sinun on hankittava. Pelkästään tällä foorumilla on paljon perusaiheita.

Kuten muutkin ovat huomauttaneet, jos olet todella tiukalla budjetilla, sinulle voi olla helpompaa ostaa varsinainen tuote sen sijaan, että tekisit sen itse. Mutta hei, me teemme sitä huvin vuoksi, eikö?