- Reaction score
- 126
- Deals
- 16
Hei kaikille, olen suhteellisen uusi henkilö lääkkeiden valmistuksessa ja koska tämän foorumin hämmästyttävät, anteliaat asiantuntijat, jotka
-Anna minulle aikaansa täysin ilmaiseksi
-Vastasivat kaikkiin tyhmiin kysymyksiini...
Olen onnistuneesti onnistunut valmistamaan 4MMC:tä käyttäen NMP-liuotinta!
Erityiskiitos @G.Pattonille ja toinen kunniamaininta tämän foorumin myyjälle @Constantylious777, joka toimitti minulle kaikki kemikaalit.
Kaiken kaikkiaan kiitän G. Pattonia, William Damplieria ja mainitsemaani myyjää.
Olen liittänyt kaikki kuvat prosessistani ja siitä, mihin päädyin, ja olen erittäin tyytyväinen ja olen saanut paljon hyvää palautetta tuotteestani
Tässä on linkki pääartikkeliin, joka auttoi minua tekemään taikoja!
En voi kiittää teitä tarpeeksi ja anteeksi, että olen niin lyhyt, halusin vain päästä suoraan asiaan, että takaan teitä!
-Anna minulle aikaansa täysin ilmaiseksi
-Vastasivat kaikkiin tyhmiin kysymyksiini...
Olen onnistuneesti onnistunut valmistamaan 4MMC:tä käyttäen NMP-liuotinta!
Erityiskiitos @G.Pattonille ja toinen kunniamaininta tämän foorumin myyjälle @Constantylious777, joka toimitti minulle kaikki kemikaalit.
Kaiken kaikkiaan kiitän G. Pattonia, William Damplieria ja mainitsemaani myyjää.
Olen liittänyt kaikki kuvat prosessistani ja siitä, mihin päädyin, ja olen erittäin tyytyväinen ja olen saanut paljon hyvää palautetta tuotteestani
Tässä on linkki pääartikkeliin, joka auttoi minua tekemään taikoja!
Mefedronisynteesi (4-MMC) NMP-liuottimessa. Suuressa mittakaavassa.
Reaktiokaavio: Reagenssit: (CAS 1451-82-7) - 5 kg; n-metyyli-2-pyrrolidoni (NMP; CAS 872-50-4) - 20 L; metyyliamiini 40 % vesiliuos (CAS 74-89-5) - 8 L; bentseeni - 20 L; asetoni - 30 L; suolahappo kons. vesiliuos (HCl 36 %) ~ 1,5 L; tislattu vesi - 20 L...
bbgate.com
En voi kiittää teitä tarpeeksi ja anteeksi, että olen niin lyhyt, halusin vain päästä suoraan asiaan, että takaan teitä!