Olin jotenkin pettynyt nähdessäni linkin täällä toisesta säikeestä koskien laboratorioiden sijainteja, ikään kuin olisi ollut loppu kaikki on kaikki vastaus, vain löytääkseni tämän. Älkää käsittäkö tätä henkilökohtaisena hyökkäyksenä, mutta toivon, että sävyn, sarkasmin ja näkökulman yhdistelmä ajaa asiani perille kaikille kiinnostuneille. Vastauksena viesteihin: Olen mukava makuuhuoneessani. Se ei tee siitä ihanteellista paikkaa laboratorion perustamiseen. On luultavasti huono ajatus aloittaa "huumelaboratorion" perustaminen tai toimiminen vuokrakiinteistössä, koska et ole omistaja etkä ole ainoa henkilö, jolla on avain, myös kaupallisessa laitoksessa? No, se on kai OK... kunhan se on työajan jälkeen ja olet varmistanut, että olet viihtynyt. Joo, itse asiassa, tee olosi TODELLA mukavaksi, kun vaarannat henkesi ja vapautesi. Pue pyjama päällesi, ole kuin kotonasi. Ymmärtääkseni tarkoitat mukavuudella pohjimmiltaan vain luottamusta toimia missä tahansa ominaisuudessa, jonka voit perustella "turvalliseksi". En kuitenkaan viihdyttäisi sitä yhtään, sillä se voi varmasti johtaa vain omahyväisyyteen.
.
Mitä sanotaan omahyväisyydestä? (Unohdin, mutta...) Älkää koskaan uskotelko itsellenne väärää turvallisuudentunnetta, mutta älkää myöskään harmaannuttako hiuksianne murehtimalla sitä. "En ole pilvessä kokaiinista, juoksen ympäri rakennusta tuoksuen eetterille kilon metyyliamiinin kanssa ja puhuen kaikille, jotka eivät ole siellä muutenkaan, joten 'kaikki on hyvin'.'" Yritä näytellä sitä, kuka sanot olevasi ja mitä ikinä oletkaan tekemässä, ja yritä olla näyttämättä siltä, että olisit vainoharhainen, epävarma ja epävakaa laittomien huumeiden valmistaja, joka yrittää epäilyttävästi salata tekonsa. Kohtelkaa jokaista kokkia niin kuin tuomari, valamiehistö ja pyöveli olisivat tulossa tekemään teille terveystarkastuksen heti, kun saatte raakatuotteenne ulos militaristisessa aloitehengessä. Aloita esimerkiksi hajottaminen ja siivoaminen ennen uudelleenkiteytymistä tai sen aikana, jos se on mahdollista.
Vastoin yleistä uskomusta vankilat ja rangaistuslaitokset eivät ole täynnä homoseksuaalisia raiskaajia ja/tai ilmiantajia. Varmasti niitä on paljon enemmän kuin voidaan vahvistaa. Minulla on ollut ilo vierailla muutamassa näistä ihanista laitoksista. En tiedä, missä tai miten kaikki muut haluavat istua aikansa, kukin omansa, minä jättäisin mieluummin sen yhtälön ulkopuolelle. Ehkä Hollywood on syypää stereotypiaan. Sekä sodomiaa että auktoriteettien kanssa kommunikointia/kompromisseja, millä tahansa tasolla, kartetaan yleensä yleisesti ja avoimesti. Jopa "OK" vankilan vartijat eivät pidä vasikoista, koska vartijat itse saavat myös kertoa. Itse luen ja treenaan mieluummin, shakki on myös siistiä. Vapauden menettäminen sen seurauksena, että jää kiinni jostain, mitä ei saisi tehdä, kuuluu asiaan, vaikka sen ei tarvitsekaan olla, ja me yritämme helvetisti. Jossain vaiheessa sitä pitäisi odottaa ja siihen pitäisi varautua, vaikkakin sitä pitäisi välttää joskus kalliilla hinnalla.
Minun neuvoni: potkaise suurimmat tyypit perseelle heti ensimmäisenä päivänä tai tule jonkun ämmä..... ööh, tarkoitan... Kunnioita kaikkia, mutta yritä olla ystävystymättä. Älä liity mihinkään jengiin. Pysy "omien porukoiden" kanssa. Älä pelaa uhkapelejä tai vedä pilveä. Pidä omat juttusi omana tietonasi. Jos olet kunnollinen kaveri ja pidät huolta omista asioistasi ja tiedät milloin pitää olla hiljaa, sinulla ei pitäisi olla mitään syytä huoleen. Todennäköisesti kukaan ei aio pakottaa sinua mihinkään, ei poliisi eikä huijari, jos et kutsu sitä. Jos luulet, että rikot lakia ja mikään ei koskaan mene kauheasti pieleen, olet harhainen. Oma veresi voidaan saada vakuuttuneeksi siitä, että sinut voidaan myydä jokeen, "omaksi parhaaksesi."... "Jotta et vahingoittaisi itseäsi tai muita." Todellakin, löysät huulet upottavat laivat.
Pohjimmiltaan, kuten vanhat aikamiehet sanoivat minulle, "jos et voi istua vankilassa, älä tee rikosta." Jos haluatte astua esiin, valmistautukaa seurauksiin ja selviytymään niistä, AINOASTAAN. Lupaan sinulle, että ihmiset kuuntelevat ja sanovat "no se on perseestä", mutta loppujen lopuksi kukaan ei välitä paskan vertaa siitä, miten huono tuuri sinulla oli ja miten asiat kääntyivät. Fiksut mehiläiset eivät osta pyöriviä vanteita ja tarroja upouuteen Escaladeensa ensimmäisellä käteisvaroillaan. He pitävät ne pahan päivän varalle, kun he tarvitsevat asianajajan ja takuut ja kaikki ovat yllättäen kääntäneet selkänsä. Pyydän anteeksi, jos olen kokenut loukkaantuneeni. En tarkoita mitään, haluan vain auttaa. Anteeksi myös valtava eksyminen vankila-aiheeseen, mutta en ole nähnyt paljon neuvoja keneltäkään tällä foorumilla, jolla olisi todellista näkemystä tai kokemusta siitä, mitä tehdä, kun elämästä tulee SNAFU'd. Me kaikki emme selviä maaliin ehjinä, jos ollenkaan. Tilastollisesti monet meistä törmäävät seinään jossain vaiheessa tällä tiellä. Toivon, että BB-miehistö lentää tutkan yläpuolella. Toivotan teille kaikille onnea ja menestystä ja monia hedelmällisiä kokkeja! Pahoittelut myös tästä pitkästä viestistä.
--- Rakkaudella ja kunnioituksella. o7