Mitä synteesimenetelmää (met) suosittelisit aloittelijalle?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hei. Haluaisin syntetisoida metamfetamiinia ja myydä sitä. Olen täysin aloittelija ja rehellisesti sanottuna tuskin tiedän mitään kemiasta (tiedän vain aivan perusasiat). Haluaisin valmistaa tarpeeksi suuria määriä sen rahamäärän perusteella, jonka haluan tienata (siis sanoisin 8-10 kg). Oletan, että minun on aloitettava tekemällä pieniä annoksia (harjaannuttaakseni itseäni)... Mitä metamfetamiinin synteesimenetelmää suosittelisitte ? Tietäen, että haluaisin lopulta tuottaa 8-10 kg (mieluiten viikossa) ja että olen täysin aloittelija. Arvelen, että jos haluan päätyä myymään sitä, sen on oltava ainakin kohtuullisen puhdasta ja laadukasta, joten se on otettava huomioon.
Haluaisin lisätä, että ostaisin mieluummin kemikaalit sen synteesin perusteella, jonka olen oppinut. Kiitos.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
2,037
Deals
666
Aluksi sinun tulisi tutkia kaikki täällä julkaistut tekniikat. Tutki käytettäviä reagensseja. Ymmärrä, mitä reagensseja voit ostaa itse. Kaikki menetelmät eivät ole kovin monimutkaisia, kaikki riippuu taidoista.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
3
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 53

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
Jos haluat suorittaa kemiallisen reaktion useassa vaiheessa, sinun on opittava kemiaa. Se on kuin sanoisi: "Haluan kirjoittaa romaanin, mutta en osaa kirjoittaa. Miten teen sen?". No, opettele kirjoittamaan, jumalauta!