Mitä synteesimenetelmää (met) suosittelisit aloittelijalle?

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Hei. Haluaisin syntetisoida metamfetamiinia ja myydä sitä. Olen täysin aloittelija ja rehellisesti sanottuna tuskin tiedän mitään kemiasta (tiedän vain aivan perusasiat). Haluaisin valmistaa tarpeeksi suuria määriä sen rahamäärän perusteella, jonka haluan tienata (siis sanoisin 8-10 kg). Oletan, että minun on aloitettava tekemällä pieniä annoksia (harjaannuttaakseni itseäni)... Mitä metamfetamiinin synteesimenetelmää suosittelisitte ? Tietäen, että haluaisin lopulta tuottaa 8-10 kg (mieluiten viikossa) ja että olen täysin aloittelija. Arvelen, että jos haluan päätyä myymään sitä, sen on oltava ainakin kohtuullisen puhdasta ja laadukasta, joten se on otettava huomioon.
Haluaisin lisätä, että ostaisin mieluummin kemikaalit sen synteesin perusteella, jonka olen oppinut. Kiitos.

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
2,037
Deals
666
Aluksi sinun tulisi tutkia kaikki täällä julkaistut tekniikat. Tutki käytettäviä reagensseja. Ymmärrä, mitä reagensseja voit ostaa itse. Kaikki menetelmät eivät ole kovin monimutkaisia, kaikki riippuu taidoista.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
3
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• EOXUv8Sjmo.png
    EOXUv8Sjmo.png
    516.5 KB · Views: 53

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
Jos haluat suorittaa kemiallisen reaktion useassa vaiheessa, sinun on opittava kemiaa. Se on kuin sanoisi: "Haluan kirjoittaa romaanin, mutta en osaa kirjoittaa. Miten teen sen?". No, opettele kirjoittamaan, jumalauta!
Jos opettelet reaktiot vain reseptin tapaan, vaarana on epäonnistua, aivan kuten jos opettelet leipomaan kohokkaan vain noudattamalla reseptiä. 7-8 kertaa kymmenestä kohokas ei nouse, ja päädyt tyhjentyneeseen ja pilalle menneeseen pääruokaan. Kun taas taitava kokki saa sen onnistumaan suoraan ensimmäisellä yrityksellä.
Jos et siis kouluta itseäsi kemiasta ja harjoittele itseäsi pienillä erillä nähdessäsi, mikä toimii ja mikä ei, päädyt mitä todennäköisimmin tuhoamaan arvokkaita esiasteita.
Sinun on itse asiassa ymmärrettävä hieman happo- ja emästeoriaa, tislausta, erottelu- ja kuivaustekniikoita, liukoisuuksia, tuotteen puhdistamista ja lopputuotteen puhtauden ja pätevyyden tarkistamista. Mene kouluttamaan itsesi tai etsi Walter White opettamaan sinua.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Okei, olen valmis oppimaan. Mitä kemian tasoa tähän vaaditaan? Tiedän hapoista ja emäksistä, lukion perusjutut, mutta en yliopistojuttuja.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
Aloita siis yksinkertaisesta asiasta, kuten siitä, että todella luet tällä sivustolla olevia metanvalmistusta käsitteleviä keskusteluketjuja. Googleta sitten kaikki, mikä on sinulle epäselvää. Katsokaa youtube-videoita kemiallisista menettelyistä (ei, ette löydä youtube-videoita, joissa valmistetaan metamfetamiinia, mutta löydätte monia, joissa tehdään happo-emäs-uutto, erotuksia, jakotislauksia jne. jne.), jotka mainitaan viesteissä, ja googlettakaa kaikki tarvittavista reagensseista, mukaan lukien siitä, mistä niitä voi ostaa.
Ja jos et pysty etsimään tietoa tällä tavalla, tämä ei ole sinua varten.

Microogata

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Olen opiskellut ahkerasti viime päivinä, käytän tätä kirjaa nimeltä Chemistry - The central science ja teen tonneittain tutkimuksia. Annan itselleni pari kuukautta aikaa.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
414
Siinä on henki! Nyt, päädyitpä sitten valmistamaan lääkkeitä tai et, olet saanut tietoa loppuelämääsi varten. Arvoa, jota kukaan ei voi ottaa sinulta pois.

hirozaru

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
9
Omassa tapauksessani, päädyinpä sitten valmistamaan lääkkeitä tai en, saan tietoa loppuelämäkseni; ja myös tonneittain varusteita, joita en ehkä koskaan tarvitse tai joista en pääse eroon.

RCCRISTIANSEN

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
3
Friends, we need to study this synthesis because it is done with over-the-counter compounds. It is in the book ((Advanced Techniques of Clandestine Psychedelic & Amphetamine Manufacture)) pages 49-54

Attachments

• pIEjdBCrHN.png
    pIEjdBCrHN.png
    516.5 KB · Views: 45