G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 Sep 8, 2023 #1 Tietääkö joku, mitä tämä on ? Se maistuu hieman makealta. Attachments I3SuGmFLzt.jpg 7.1 MB · Views: 260 TJmkf7jyFw.jpg 4.3 MB · Views: 77
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 25 Points 8 08 Sep #2 Teitkö sen, ostitko sen vai löysitkö sen? Onko se huumeita, karkkia vai marmoria? Tarvitsen lisätietoja Upvote 0 Downvote
Teitkö sen, ostitko sen vai löysitkö sen? Onko se huumeita, karkkia vai marmoria? Tarvitsen lisätietoja
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #3 Ostin sen,ja kun u nuuskaa sitä se s kuin vain pitää u hereillä ei täysin pilvessä,etsin sitä verkossa ja se näyttää 4cmc Upvote 0 Downvote
Ostin sen,ja kun u nuuskaa sitä se s kuin vain pitää u hereillä ei täysin pilvessä,etsin sitä verkossa ja se näyttää 4cmc
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #4 Ja jauhe kun u murskata se näyttää 3cmc ja 3mmc, ja kun murskaan sen pieniksi paloiksi se muuttaa väriä sen läpinäkyvä ei kellertävästä Upvote 0 Downvote
Ja jauhe kun u murskata se näyttää 3cmc ja 3mmc, ja kun murskaan sen pieniksi paloiksi se muuttaa väriä sen läpinäkyvä ei kellertävästä
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 25 Points 8 08 Sep #5 Vaikuttaa keskinkertaiselta katinonilta. Se olisi minunkin arvaukseni. Minkälaisena ostit sen? Eli mitä sen piti olla? Upvote 0 Downvote
Vaikuttaa keskinkertaiselta katinonilta. Se olisi minunkin arvaukseni. Minkälaisena ostit sen? Eli mitä sen piti olla?
G goldduck55555 Don't buy from me New Member Joined Sep 8, 2023 Messages 4 Reaction score 0 Points 1 08 Sep #6 Sen piti olla 3cmc,mutta entä makea maku ? Voiko u kertoa minulle, jos se on normaalia? Upvote 0 Downvote
The Alchemist Don't buy from me Resident Joined Jun 7, 2023 Messages 45 Reaction score 25 Points 8 08 Sep #7 Olen pahoillani, en ole varma. Katselin vähän netissä ja joku sanoi näin: rage3c: Minun kaksi senttiä: 3cmc on suolainen, 3mmc ei ole.3cmc on selkeä, 3mmc ei ole. VapinLyf: 3-cmc:ssä voi maistaa kloorin. Jos olet koskaan tehnyt ketamiinia heti sen jälkeen, voit huomata, että molemmilla on yhteinen maku. En löytänyt mitään mainintaa siitä, että se olisi makea. Upvote 0 Downvote
Olen pahoillani, en ole varma. Katselin vähän netissä ja joku sanoi näin: rage3c: Minun kaksi senttiä: 3cmc on suolainen, 3mmc ei ole.3cmc on selkeä, 3mmc ei ole. VapinLyf: 3-cmc:ssä voi maistaa kloorin. Jos olet koskaan tehnyt ketamiinia heti sen jälkeen, voit huomata, että molemmilla on yhteinen maku. En löytänyt mitään mainintaa siitä, että se olisi makea.