Mikä on todellinen koostumus?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Hei, olen katsellut ympärilleni ( kyllä, olen yrittänyt hakukoneella) ja minulla on vaikeuksia löytää, mitä nämä RC:t oikeastaan ovat. Haluaisin kokeilla joitakin niistä, mutta en missään nimessä ota jotain, kun minulla ei ole aavistustakaan, mitä se on.

KU crystal Muistelen jonkun sanoneen, että se on katinonijohdannainen se on beetaketoni?

EKU crystal, etyyliketoamfetamiini?

8clad?🤔🤔 Jos siinä on 8 jotain, se on luultavasti oktaani heptaani tai nonaani...hmm. En tiedä en keksi mitään fiksua tai hauskaa 😕
Jos tiedätte mitä nämä tai muut kryptiset paskanimet ovat, auttakaa honkia.
Laitoin tämän analyyttiseen kemiaan, koska sitä yritän tehdä, analysoida mitä kemikaaleja ne ovat. Siirtäkää se, tappakaa se, haukkukaa minua, mitä ikinä teidän pitääkin tehdä. Toivottavasti arvostitte sanasalaattiani. 🥗
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
107
Points
28
RC kemikaalit oli paljon muodossa Kiina nyt on paska mitään erityistä
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Juuri nyt. Uskon, että maagisia molekyylejä on vielä löydettävissä, mutta ne eivät tule olemaan fenyylietyyliamiineja, catcholamiineja, katinoneja tai tryptamiineja. Nämä ovat kuluneet loppuun ja on näitä huumeiden analogisia tekoja. Meidän on tarkasteltava muita lääketelineitä. Mitähän substituoitu atropiini voisi tehdä? Harmaliini näyttää lupaavalta, beetakarboliineja ei ole tietääkseni tutkittu...
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
fenyylirenkaiden bicyclo[1.1.1]pentaanin korvaukset
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
He korvaavat heksaanin pentaanilla? 🤔 Mielenkiintoinen ajatus. Näitkö kokafetamiinipiirrokseni? Mutta tiedät, että heksaani ei ole fenoli. Sykloheksaani ei ole fenoli edes bentseeni ei ole fenoli, joten selvyyden vuoksi, he korvaavat syklopentaanit? Tuo on hurjaa. 😜
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
"γ-sekretaasi-inhibiittorin 1 (BMS-708,163) keskeisen, para-substituoidun fluorifenyylirenkaan korvaaminen bisyklo[1.1.1]pentaanimotiivilla johti yhdisteen 3 löytämiseen, joka on ekvipotentti entsyymi-inhibiittori, jolla on merkittäviä parannuksia passiivisessa läpäisevyydessä ja vesiliukoisuudessa. Muutetut biofarmaseuttiset ominaisuudet johtivat 3: n erinomaisiin oraalisiin imeytymisominaisuuksiin (∼4-kertaiset ↑ Cmax-ja AUC-arvot suhteessa 1:een) γ-sekretaasin eston hiirimallissa. Lisäksi muita fluorifenyylikorvikkeita koskevat SAR-tutkimukset osoittavat, että bisyklo[1.1.1.1]pentaaniosuudella on perinteisiin fenyylirenkaan korvikkeisiin verrattuna luontaisia etuja optimaalisen tasapainon saavuttamisessa ominaisuuksien välillä (esim. γ-sekretaasin inhibitio, vesiliukoisuus/läpäisevyys, metabolinen in vitro -vakaus). Kaiken kaikkiaan tämä työ laajentaa [1.1.1]-pyörän soveltamisalaa pelkkää "väliyksikköä" pidemmälle ja esittää vakuuttavat perusteet sen laajemmalle käytölle fenyyliryhmän korvaajana skenaarioissa, joissa aromaattisen renkaan määrä vaikuttaa fysikaalis-kemiallisiin parametreihin ja yleiseen lääkeaine-ominaisuuteen."

Lääketeollisuudessa tätä kokeillaan viime aikoina monien lääkkeiden kanssa. En ymmärrä, mikseivät kiinalaiset RC-kemistit hyppäisi mukaan.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,417
Solutions
4
Reaction score
968
Points
113
Deals
1
Toivottavasti ymmärrätte, että olen ihan paskan hölmö. En oikeastaan usko, että olen tietoa kemian alalta. Olen opiskellut ahkerasti, valvon 2 yötä ja luen patenttioppikirjoja, yritän jahdata jokaista lukemaani asiaa, jota en tiedä, ja kolmantena päivänä nukun 😴 pitkään. Vuosi sitten en tiennyt mitään hyödyllistä kemiasta. Tiesin joidenkin lähtöaineiden ja joidenkin reaktioiden nimet, ja nyt ponnistelen perseeni edestä laskeakseni uuden reaktion entalpian, josta ei ole mitään tietoa, joten... Kompuroin sen läpi, kunnes osaan tehdä sen.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
On paljon lääkereseptorikohteita, jotka eivät perustu klassikoihin (adrenaliini, seratoniini, dopamiini, GABA). nAChR:t ja muskariiniset, gabapentinoidit, ghb-reseptori, KvLQT2, entsyymihäiriöt.

 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
156
Points
43
Niin minäkin. Olemmeko maistelleet omia tuotteitamme?
 
Top