Mielenkiintoista.
Vaikka jakaminen saattaa vaikuttaa siltä, että poltat jotain hyvää, se toimii todella molempiin suuntiin.
Jakamalla sen voi tehdä raa'an kynätestauksen, jotta nähdään, voiko joku murtaa sen.
Toistaiseksi käytän mielelläni tätä menetelmää.
Itse asiassa ostan kryptoa, kuten XMR, käteisellä, rekisteröitynä johonkin AgoraDesk, LocalXMR.
Sitten lisätä, että XMR minun ei säilytyslompakko, joka on ominaisuuksia rekisteröityä kaupankäynnin.
Esim.
CakeWallet.
Sitten sieltä, lähetän ulos, lisäyksittäin.
Tarvittaessa lunastan myöhemmin.
Lähetän XMR takaisin Cake-lompakkooni, siirrän XMR:n BTC:ksi Cakeen, joten on nähty, että sain sen laillisesti Caken kautta, jollain XMR:llä, jonka olin ostanut laillisesti Localista tai Agorasta.
Tämä toimii myyjille, esim. sinun täytyy vaihtaa ne BTC XMR, käytä DeX kuten InfinityExchanger, joka on halvin alhaisimmat maksut, jne. Lähetä nuo XMR:t Cakeen ja vaihda ne BTC:hen.
Ottaa ostettu XMR paikallisella tai Agora lähettää Cake lähettää ulos ja joskus takaisin kaupankäynnin BTC näyttää legit ja ei nosta mitään selata edes Cake joukkue.
Teoriassa voit jatkaa tätä, kunnes ToS tai sääntely muuttuu uudelleen.
Löysin jopa kautta Cake, voit ostaa lahjakortteja, joskus Visa tai Mastercard.
Nyt näyttää siltä, että osallistut vain kryptoalalle, ostat lahjakortteja, XMR:llä, jonka olet ostanut laillisesti Localin tai Agoran kautta. Ymmärrättekö minun ajovirtaukseni?
Vain yksi monista tavoista tietenkin.
Kärsivällisyys ja XMR:n listaaminen Localissa tai Agorassa on kytkintä, koska lopulta sinä olet se, joka tekee maksut jne.