Question Mihin koulutukseen minun pitäisi pyrkiä, joka korkeakoulutuksesta puuttuu?

buranyuu

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Olen luonnontieteiden korkeakoulutuksessa. Olen utelias, onko tämän tieteenalan tiedoissa puutteita, joita korkeakoulutuksesta puuttuu, ja mitä nämä puutteet ovat.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
408
jos joku korjaa minut, jos olen väärässä, mutta tämä on oikeastaan vain laitonta kemiaa. jos osaat kemian, hienoa! sinun on vain opittava asioiden rikollinen puoli, kuten laittomien huumeiden erityissynteesit tai mistä saat lähtöaineita. "Varsinainen" kemian osaaminen on erittäin hyödyllistä, ja se on se osa, jonka kanssa useimmat (tai ainakin minä) kamppailevat.

Näin Vespiaryssä lainauksen, jossa sanottiin jotain tyyliin "ajattele kuin kemisti, älä kuin rikollinen", ja minusta tuntuu, että sitä voidaan soveltaa myös tähän. laiton kemia ei ole kovin erilaista, eikä sitä pitäisi käsitellä sellaisena. 2 moni pilaa työnsä, koska ei ota projektiaan (tai itseään) tarpeeksi vakavasti, jotta voisi tehdä tutkimusta tai tehdä UTFSE:n. On todella mukavaa, että joku on korkeakoulutettu, foorumi tarvitsee enemmän sellaista.

saippuakotelo syrjään, tervetuloa 2 bbgate!!! :3

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
79
Deals
28
Minut kasvatettiin rikollisessa maailmassa ja jatkoin korkeakoulutusta myöhemmin, ja harrastan edelleen, mutta rehellisesti sanottuna toivon, että olisin valinnut toisenlaisen polun jo varhain, mutta se ei ole aina helppoa, kun tulee tietyllä tavalla. Tässä maailmassa on paljon kemistejä, jotkut hyviä, useimmat huonoja. Monet eivät välitä ihmisistä vaan vain voitoista, ja ihmisiä kuolee joka päivä sen takia. Tämä maailma voisi tarvita enemmän ihmisiä, jotka ymmärtäisivät biologiaa, joka on laaja valikoima mahdollisuuksia, mutta ajattelisin, että ymmärtäisimme paremmin Yhdysvaltoja ja sitä, miten erilaiset aineet, joita käytämme/valmistamme jne., toimivat, ja ehkä antaisimme jonkinlaista opastusta niille kemisteille, jotka oikeasti välittävät hemmetisti ihmisistä, joille he myyvät. En ole varma, että olemme keksineet hyvän ja turvallisen huumeen, jota voimme käyttää, josta voimme tulla pilveen ja josta emme voi sairastua tai mahdollisesti kuolla, kun se tulee alas tai sekoittuu johonkin muuhun jne. Se olisi hienoin idea, jonka voisin kuvitella. Onko se mahdollista? Ehkä ei, mutta kuka on itse asiassa yrittänyt selvittää, onko se mahdollista? Iso lääkeyhtiö ei oikeastaan eroa mitenkään hyvästä metamfetamiinin valmistajasta. Hassua kyllä, luultavasti enemmän metamfetamiinin valmistajat välittävät ihmisistä kuin lääkeyhtiöt. Sitten on niitä, joita kutsun pikku farmaseuteiksi. Valepillereiden valmistajia, joista useimmat eivät tunnu keksivän, miten tehdä johdonmukaisesti hyvää tuotetta. Jos aiot tehdä sen, tee se oikein. Puristetut pillerit olisivat hienoja, jos ne valmistettaisiin joka kerta samalla tavalla samoista ainesosista saman "kemistin" toimesta. Kuvitelkaa myyntiä ja asiakkaiden palautuksia, jos näin olisi. Nyt minä kiukuttelen...

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Uskon, että koulussa opitut taidot ovat siirrettävissä. Katso nyt joitakin foorumien synteesioppaita, jotta näet, mikä on merkityksellistä sen kannalta, mitä opit luokassa. Sinulla on myös kokemusta erityyppisistä laitteista, jotta näet, mikä toimii sinulle parhaiten