• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

California Vermont Event Mitä lääkkeitä haluaisit kokeilla?

What drugs would you like to try? I'll let you pick 1 choice and 1 alternate

  • 4-mmc

  • A-pvp

  • Methamphetamine

  • Mdma

  • Cocaine

  • Crack


Results are only viewable after voting.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Kun maailma pyörii ja jengini kasvaa, kuinka monelle.....ihmiselle annan näytteen? Toivottavasti monelle. Tämä sivusto ja tämä foorumi on huippuluokkaa lähestymistavassamme virtaviivaistaa dnm:n toimintaa. Sellaisena meidän on säilytettävä joustavuus mukauttaa kurssia ja konsepteja ennakoimattomiin komplikaatioihin. Minulla ja kollegoillani ei ole ollut helppo tehtävä löytää myyjiä, jotka haluavat myydä niitä määriä, joita haluamme ostaa. Myönnän, että se on heille kiireistä työtä.
Kaikki haluavat myydä unssin tai qp:n, ja kaikki se jalkatyö, jota huumausaineiden turvallinen postittaminen nimettömänä vaatii, sanelee, että 30 yhden gramman paketin myyminen on paljon pakkaamista ja paljon etikettien tulostamista ja paljon postin kuljetuksia. Ota myös huomioon, että vähimmäishinta aivan mitä tahansa prioriteettipostin lähettämiselle on 6 dollaria, jos saat alennusta Putney Bowesin tai etsyn tai jonkun muun kautta.
Tiedän ainakin yhden muun modin, joka on muuttanut kurssia, ja aion seurata esimerkkiä, ellei minua pysäytetä, mitä en odota. Tämän muutoksen yksityiskohdat ovat toistaiseksi salaisia, mutta se merkitsee sinulle suurempia näytteitä, parempaa laatua ja jotakuta, joka on vastuussa ja varmistaa, että sinua kuullaan.
Aloitamme tästä. Millaisia lääkkeitä haluaisit kokeilla? Vaikka et olisikaan oikeutettu saamaan ilmaista näytettä, haluamme silti mielipiteesi, JOS OLET AMERIKKALAINEN. jos et ole amerikkalainen, en välitä mielipiteestäsi, sitä varten sinulla on kaveri. Minä olen amerikkalaisten mies. Laitan tähän pari, mutta voitte vapaasti lisätä mitä haluatte. eniten ääniä saavat asiat ovat niitä, jotka annetaan pois. Joku menee ostamaan sen määrän ja joku kulkuri pakkaa henkilökohtaisesti pakettisi hampaattomalla tarkkuudella. Lisään listaan kaikki uudet ehdotetut lääkkeet.
 

stinkteeth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 3, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ketamiini
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,398
Solutions
4
Reaction score
954
Points
113
Deals
1
Se voidaan varmasti saada, lisään sen luetteloon.
 

stinkteeth

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 3, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Sweet, jos Disso-kemikaaleista on saatavissa näytteitä, laboratoriomme haluaisi testata minkä tahansa. Etsimme uutta toimittajaa.
 

narabreakingbad

Don't buy from me
New Member
Language
🇭🇺
Joined
Oct 3, 2024
Messages
27
Reaction score
7
Points
3
Im EU:sta ja äänestetty. Haluan elää vaarallisesti!
 
Top