Question Mitkä sivustot myyvät sieni-itiöitä, jotka toimittavat Kanadaan?

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Tietääkö kukaan teistä kavereista mitään sivustoja, jotka toimittavat Kanadaan, josta voisin ostaa sieni-itiöitä, mieluiten jotain sporeworksin kaltaista?
Kiitos

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Mikä on oikeudellinen asema Kanadassa? Yhdysvalloissa niitä ei valvota lainkaan. Olen viljellyt monia sienilajeja ja -kantoja, ja olen ostanut vain 1 kertaa 1 aikana itiöitä. Se oli Atantis #7, joka luultavasti imeytyi luultavasti uudelleen Mexicanaan, koska ne ovat samoja. Sain ilmaisia giveaway-kilpailuissa ja vaihdoin paljon. Pitää vain osallistua sienifoorumeille ja hetken päästä ihmiset vain antavat tai vaihtavat niitä sinulle. Te hinnat noista paikoista meille Ludacris. 15 vuotta sitten myin tulosteita Workmanille $5/PC ja hän muutti sen 5-10 ruiskuksi, jotka olivat silloin $18/PC.
NSocyERz30

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Nuo ovat funky! Ovatko ne kuutioita? Hmm...

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Nuo ovat Calocybe indica.behindvthstbis my flow hood bacticinerator ja mitä ikinä näet siellä. Jossain vaiheessa minulla oli 1000 dollaria tavaraa...

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
ne ovat laillisia täällä itiöiden osalta, ja lähellä kaupunkia, jossa asun, on joitakin shroom-dispensareita, mutta ne eivät myy itiöitä

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
On mahdollista kasvattaa sieniä kuivatuista sienistä. Tarvitset vain joitakin steriilejä tumppeja ja hieman steriiliä vettä. Kastat pyyhkeen veteen ja hierot sillä lamelleja (kiduksia), jolloin saat kerättyä runsaasti itiöitä. Tarvitaan vain 2 yhteensopivaa parittelutyyppiä. Parittelutyyppi vastaa sukupuolta, mutta sienillä on jopa 50 parittelutyyppiä. Miehiä naisia hyökkäyshelikoptereita ristiinpukeutujia puskutraktoreita ja 45 muuta. Tämä on ainoa tapa saada itiöitä joistakin kannoista, kuten peniskateuslinjasta. Kylkiluut ovat niin tiiviisti pakattuja, etteivät itiöt pääse pakenemaan eivätkä ne tuota itiöpaperia.
Toinen menetelmä, jolla olen onnistunut, on leikata pala lamellimateriaalia ja laittaa se täydennettyyn agar-petrimaljaan. Rakensin tämän laminaarisen virtaushupun 200 dollarilla, ja se vei minut kamppailusta kasvattaa mitään siihen, että pystyin kloonaamaan minkä tahansa löytämäni sienen ja tuomaan sen viljelyyn. Jos haluat kasvattaa sieniä vakavasti, tarvitset tätä. Etsin pitkään rakentaakseni tämän 200 dollarilla, mutta voisit rakentaa tämän huomenna 400 dollarilla.
MxEWlSQJva

Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
LFuqj4iVcT

HKsLYu7XTP

Tässä on joitakin Psilocybe cubensis -sieniä. Malabareja ja albiino A+:t. Nämä kuvat ovat yli 10 vuotta vanhoja. Itse en ole psykedeelisten sienien suuri ystävä, mutta kukin omansa.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Nuo ovat Calocybe indica.behindvthstbis my flow hood bacticinerator ja mitä ikinä näet siellä. Jossain vaiheessa minulla oli 1000 dollaria tavaraa...

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Sienet näyttävät niin hyvältä, mutta en ymmärrä, mitä varten olet rakentanut tuon pöydän? Ja mitä mieltä olet hunajavesipetrimaljasta, en ole vieläkään ostanut agaria.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Sitä kutsutaan laminaarivirtaushupuksi. Se on vastakohta huuruhuoneelle. Sen sijaan, että se imisi myrkyllisiä kaasuja ja mädäntyneitä kemiallisia hajuja, se puhaltaa ilmaa sinuun. Periaatteessa se on kotiuunin puhallin, joka puhaltaa ilmaa aidon 12 tuuman paksuisen HEPA-suodattimen läpi. Tällaista käytetään ydinvoimaloissa, jotta ihmiset eivät hengittäisi radioaktiivista pölyä. Tämä suodattaa 99,7 % 0,3 mikronin kokoisista hiukkasista, mutta se toimii paremmin pienempien tai suurempien hiukkasten osalta, eli periaatteessa kaikkien biologisten olentojen paitsi virusten osalta. Joten se puhaltaa ulos erittäin puhdasta ilmaa, joka tyrmää home- ja bakteeri-itiöt ECT:llä. Pois. Niin kauan kuin pystyt noudattamaan aseptista protokollaa, saastuneet kasvustot ovat menneisyyttä.

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
btw Etsin tiukasti itiöruiskuja, en mitään vaihtoehtoisia menetelmiä sienien kasvattamiseen, joten vastatkaa vain, jos tiedätte joitakin sivustoja tai voitte antaa niitä minulle. kiitos.