Kun olen 25 vuotta ollut opioideilla ja niiden kanssa tekemisissä, huomaan, että se, mikä on sopivaa, vaihtelee henkilöstä toiseen. Jotkut ihmiset voivat toimia ja käyttää päivittäin ilman kielteisiä sivuvaikutuksia (mahdollisten terveysongelmien lisäksi, kuten minun tapauksessani), toiset taas menettävät hallinnan ja päätyvät vankilaan, kaduille ja käyvät päivittäin klinikalla tai kuolevat. Kurinpitotoimet ovat varmasti pahentaneet yliannostusongelmaa. Tunnen ihmisiä, joiden kipulääkitystä on vähennetty tai lopetettu monien vuosien lääkärin määräämän kivunhoidon jälkeen ja jotka kärsivät oikeutetusta kivusta. Nyt he maksavat lääkkeistään naurettavan summan kuukausittain ja ottavat riskin ostaa fent-puristettua pilleriä. Jokainen tilanne on erilainen. Tiedän, että "opioidikriisiä" hallitsevat ihmiset ja ne, jotka päättävät, mitä voidaan ja mitä ei voida määrätä ja missä määrin, aiheuttavat enemmän haittaa kuin hyötyä. Niille, jotka myyvät fent-puristettuja tai jopa ei-fent-puristettuja lääkkeitä, jos aiotte tehdä sitä, palkatkaa kemisti tai opetelkaa se itse ja tehkää se oikein. Jos pilleri on väärennös, miksi antaa sen näyttää sellaiselta, joka ei ole sitä, paitsi jos aiotte päästä jonkun yli. Jos puristat pillereitä, tee oma hiton merkkisi tai merkkisi ja lopeta sen tekeminen oxy 30:n näköiseksi, vaikka se ei sitä ole. Se vaikeuttaa ihmisten, joilla on oikeita pillereitä, myydä niitä, ja ostajien on vaikea luottaa sinuun, kun he haluavat jotain aitoa. Tämä on asia, joka saa minut eniten ymmälleni. Mikä on tarkoitus? Tässä on sinulle oksi, mutta se ei ole oikeasti oksi... Miksi tehdä siitä sen näköinen? Miksi kutsua sitä oksikodoniksi, vaikka se ei selvästikään ole sitä?