Question Tapoja pelkistää natriumnitraatti nitriitiksi

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Olen hiljattain tehnyt teoriaa amfetamiinisynteesin mahdollisuudesta tietyillä EU:n alueilla maallikkona yrittäen välttää laittomia reagensseja.
Joka tässä tapauksessa olisi rikkihappo, jota voi ostaa pienemmillä prosenteilla, mutta saada väkevöityä,
elohopea(ii)nitraatti, joka voidaan valmistaa erillisestä tislauksesta, johon sisältyy rikkihappo ja elohopea, jota on helppo saada.

Nyt ainoa syyllinen on nitroetaani P2NP:tä varten, josta tämä henkilö voisi mahdollisesti saada kaiken muun paitsi natriumnitriitin.
Sillä välin nitraattia on avoimesti saatavilla, ja olen tutkinut erilaisia tapoja pelkistää nitriittiä. Mikään niistä ei kuitenkaan vaikuta kovin selkeältä tai johdonmukaiselta, ja loppupuhtaudet vaikuttavat huonoilta, enkä ole edes varma, tarvitaanko korkeaa puhtautta.

Mietin, onko kenelläkään kokemusta nimenomaan tästä? Haluan jälleen mainita, että tämä kaikki on minulle vielä teoriaa eikä millään tavalla lähellä mitään valmistusta, ymmärryksessäni saattaa hyvin todennäköisesti olla vielä muita puutteita, haluaisin kai saada kaikesta tolkkua laillisen saatavuuden ja menettelyn kannalta. Toistaiseksi sain täältä eniten tietoa, joten olen jo nyt kiitollinen, vaikka olen tässä vähän umpikujaan ajautumassa.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Tämä on lapsellista, aika on arvokkainta, sinun on aloitettava mahdollisimman läheltä valmista tuotetta tai valmistettava jotain helpommin saatavilla olevilla kemikaaleilla, nitraatin pelkistäminen on ajanhukkaa.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Onko nitriittiä saatavissa pieninä pitoisuuksina kovetussuoloista?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Kyllä, mutta suurin määrä on 1 % ja loput ovat keittiösuolaa.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
1 %, joka on karkea!

On muutama reaktio, lämpö ja lyijy (yäk).

Olen kuullut myös, että lämpö ja rikki toimivat. Oli miten oli, ne ovat sotkuisia reaktioita.

Amfetamiiniin on toinenkin OTC-reitti, joka ei kulje p2NP:n kautta. Oletko tutkinut p2p:n kautta kulkevia reittejä?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Kumpikaan ei valitettavasti ole mahdollista. Mitä tulee P2P:hen, pienen tutkimukseni perusteella olen päätellyt, että sitä säännellään paljon enemmän kuin P2NP:tä, joten vaikka voisit teknisesti tuoda P2NP:tä Puolasta, ei ole mitään takeita siitä, ettet saisi vierailua.

Eilisestä lähtien olen itse asiassa löytänyt yhden myyjän, joka myy nitroetaania maan sisällä, eikä hän näytä pyytävän täyttämään EUS:ää, mikä on hieman outoa. Koska hän kysyy sitä myös tarjoamastaan asetonista. Pistää miettimään, onko se oikeasti nitrometaania, mutta se on epätodennäköistä, koska hinta on jo muutenkin kova, noin 65 E 100 ml:lta.

Näin ollen, lukuun ottamatta nitrometaania, joka on peräisin eri kaupasta, muut reagenssit ovat itse asiassa avoimesti saatavilla Amazonista ironisesti. Jotkut tarvitsevat vain konsentroinnin ja 2 suhteellisen helppoa erillistä reaktiota elohopeasuoloja varten. Mutta kuinka fiksua olisi tilata kaikki Amazonista ja auttaisiko muutaman asian tilaaminen erillisinä ajankohtina lainkaan?

Last edited:

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Mielestäni se ei ole hyvä käytäntö. Paljon parempi, että on erilaisia alustoja ja paikkoja, joista reaktioaineita saa. Tästä huolimatta pienet henkilökohtaiset määrät ovat yleensä ok.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
No, jos sinusta tuntuu, että teet paljon työtä, niin kerron sinulle, mitä minä kävin läpi...

Aloitin ammoniakkidinitraatilla. Paras tapa pelkistää nitraattia on sekoittaa 3:2 moolia NaNO3 ja NaOH, Vastaavasti. Kuumenna seosta kunnes se sulaa (alumiinipannu toimii hyvin). Valmista 1 mooli alkuainerikkiä ja lisää potenssissa välillä sekoittaen, varo tulipalo syttyy lisäyksen yhteydessä. Kun kaikki rikki on lisätty, odota, että se jäähtyy. Lisää vesi ja liuota kaikki ja haihduta. Na2SO4 osallistuu ulos ensimmäisenä. Suodata, kiteytä uudelleen ja saat puhdasta NaNO2:ta.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Se on pelottava prosessi, mutta YouTubesta löytyy pari videota tästä prosessista. Suosittelen niiden katsomista, jotta tiedät, mitä odottaa.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Useimmat def. Ensimmäistä synteettistä varten tein kaiken otc. Mukaan lukien bentsaldyydin. Siihen meni kuukausia. Paras tapa on ostaa valmiita kemikaaleja. Tietysti pitää olla varovainen, mutta oikealla opsecilla saa mitä tahansa "turvallisesti" ja jopa säästää rahaa.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
En tekisi mitään, mitä en voisi skaalata, in for a penny in for a pound.