- Language
- 🇹🇷
- Reaction score
- 5
Hei taas ystävät. Yritin uuttaa PSE:n vapaata pohjaa käyttämällä "Universal Extraction Technique" -tekniikkaa: Straight to Bee" -menetelmällä. Kirjoitan yksityiskohtaisesti täällä kuvien kanssa. Lopulta saan vahamaista ainetta. Kiitos jo etukäteen niille, joilla on tietoa aiheesta.
Aloitetaan ensin pillereiden sisällöstä.
- ibuprofeeni
- pseudoefedriinihydrokloridi
- askorbiinihappo (C-vitamiini)
- kalsiumvetyfosfaatti vedetön
- kroskarmelloosinatrium
- Povidoni (k-30)
- Puhe
- Mikrokiteinen selluloosa (tyyppi 101)
- Piidioksidi-syloidi 244
- Hydrattu risiiniöljy
- Hydroksipropyylimetyyliselluloosa E-15
- Polyvinyylialkoholi
- Titaanidioksidi
- Kinoliinikeltainen alumiinilakka
- lesitiini
- Ksantaanikumi
- Auringonlaskun keltainen alumiinilakka
Ensin tein vähennyslaskun noudattamalla ohjeita tarkasti. Kuvat ovat vähennyksen jälkeen seuraavat.
Sitten ajattelin, että oli kulunut liian paljon aikaa siitä, kun olin kokeillut tätä tekniikkaa, ja kokeilin sitä uudelleen muuttamalla sitä hieman mieleisekseni.
Asiat, joita muutin itselleni, ovat vähemmän asetonia ja maissitärkkelystä sekä sen keittäminen petrolieetterillä ennen kuin annan sen kuivua liikaa.
Nyt haluan siirtyä kysymyksiini.
1- Mitä vahamainen aine on ensimmäisissä kuvissa?
2- Jos vahamainen aine on oikea, johdin siihen tolueeni-hydrokloridikaasua, mutta en nähnyt, että siitä irtoaisi tai muodostuisi kidepaloja. Annoinko liian vähän HCl-kaasua vai pitäisikö minun antaa enemmän?
3- Kuinka kauan kestää, että vapaa emäs kiteytyy? Kiteytyykö se heti vai pitääkö minun odottaa 12 tuntia jne.?
4- Voiko vapaata emästä käyttää RP/I2-reaktiossa vai pitääkö se muuttaa HCL-suolaksi?
5- Minulla on toistaiseksi tabletit, joiden sisällön olen kirjoittanut ylös. Haluaisin kiittää kokeneita ja asiantuntevia ystäviä etukäteen, jos he jakavat kokemuksiaan siitä, miten voin poistaa ne.
Aloitetaan ensin pillereiden sisällöstä.
- ibuprofeeni
- pseudoefedriinihydrokloridi
- askorbiinihappo (C-vitamiini)
- kalsiumvetyfosfaatti vedetön
- kroskarmelloosinatrium
- Povidoni (k-30)
- Puhe
- Mikrokiteinen selluloosa (tyyppi 101)
- Piidioksidi-syloidi 244
- Hydrattu risiiniöljy
- Hydroksipropyylimetyyliselluloosa E-15
- Polyvinyylialkoholi
- Titaanidioksidi
- Kinoliinikeltainen alumiinilakka
- lesitiini
- Ksantaanikumi
- Auringonlaskun keltainen alumiinilakka
Ensin tein vähennyslaskun noudattamalla ohjeita tarkasti. Kuvat ovat vähennyksen jälkeen seuraavat.
Sitten ajattelin, että oli kulunut liian paljon aikaa siitä, kun olin kokeillut tätä tekniikkaa, ja kokeilin sitä uudelleen muuttamalla sitä hieman mieleisekseni.
Asiat, joita muutin itselleni, ovat vähemmän asetonia ja maissitärkkelystä sekä sen keittäminen petrolieetterillä ennen kuin annan sen kuivua liikaa.
Nyt haluan siirtyä kysymyksiini.
1- Mitä vahamainen aine on ensimmäisissä kuvissa?
2- Jos vahamainen aine on oikea, johdin siihen tolueeni-hydrokloridikaasua, mutta en nähnyt, että siitä irtoaisi tai muodostuisi kidepaloja. Annoinko liian vähän HCl-kaasua vai pitäisikö minun antaa enemmän?
3- Kuinka kauan kestää, että vapaa emäs kiteytyy? Kiteytyykö se heti vai pitääkö minun odottaa 12 tuntia jne.?
4- Voiko vapaata emästä käyttää RP/I2-reaktiossa vai pitääkö se muuttaa HCL-suolaksi?
5- Minulla on toistaiseksi tabletit, joiden sisällön olen kirjoittanut ylös. Haluaisin kiittää kokeneita ja asiantuntevia ystäviä etukäteen, jos he jakavat kokemuksiaan siitä, miten voin poistaa ne.