Looking for a vendor Myyjän kokemuksia!

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18
Hei kaverit. Yritän parhaillaan ostaa joitakin esiasteita ALIBABAsta. Kokemus on villi ja pelottava. Olen saanut niin paljon viestejä myyntiedustajilta, jotka ovat lähettäneet minulle RFQ:ta eri hintatarjouksin.

Mikä on eniten hälyttävää on, että jotkut myyntiedustajat ovat niin epäpäteviä, he eivät tiedä, mitä kemikaaleja pyysin tarkistamalla CAS#, mutta he ovat nopeita kirjoittamaan minulle hintatarjouksen, ja sen jälkeen, kun olen ampunut heidät loogisilla kysymyksillä, kun alan nähdä joitakin punaisia lippuja.

Jotkut myyjät kuulostivat luotettavilta, mutta kuten sanonta kuuluu, muutamat huonot munat pilaavat paljon. Olen jo tilannut, mutta luotetulla myyjälläni ei ole tärkeintä esiasteeni.

Onko kenelläkään koskaan ollut huonoja kokemuksia Alibabasta ostamisesta?

Kertokaa kokemuksenne tai luotettava yhteyshenkilö.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
En voi kertoa yhteystietoa, mutta minulla on jo huonoja kokemuksia.

Paras indikaattori hyvästä myyjästä on, jos myyjä on avoin hyvälle viestinnälle, myös sähköpostitse, ja pystyy ajan mittaan osoittamaan, että hän on kiinnostunut pitkäaikaisesta liikesuhteesta eikä vain yhdestä pikamyynnistä.

Mikä tärkein ennakkotekijä sinulta puuttuu?

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18
@KokosDream!

''Paras indikaattori hyvästä myyjästä on se, jos myyjä on avoin hyvälle viestinnälle, myös sähköpostitse, ja pystyy ajan mittaan osoittamaan, että hän on kiinnostunut pitkäaikaisesta liikesuhteesta eikä vain yhdestä pikamyynnistä.''

Ihan kuin meillä olisi samat tai samankaltaiset ajatukset myyjä-ostajasuhteen suhteen....! Minä DM sinulle minun tärkein esiasteeni