- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 18
Hei kaverit. Yritän parhaillaan ostaa joitakin esiasteita ALIBABAsta. Kokemus on villi ja pelottava. Olen saanut niin paljon viestejä myyntiedustajilta, jotka ovat lähettäneet minulle RFQ:ta eri hintatarjouksin.
Mikä on eniten hälyttävää on, että jotkut myyntiedustajat ovat niin epäpäteviä, he eivät tiedä, mitä kemikaaleja pyysin tarkistamalla CAS#, mutta he ovat nopeita kirjoittamaan minulle hintatarjouksen, ja sen jälkeen, kun olen ampunut heidät loogisilla kysymyksillä, kun alan nähdä joitakin punaisia lippuja.
Jotkut myyjät kuulostivat luotettavilta, mutta kuten sanonta kuuluu, muutamat huonot munat pilaavat paljon. Olen jo tilannut, mutta luotetulla myyjälläni ei ole tärkeintä esiasteeni.
Onko kenelläkään koskaan ollut huonoja kokemuksia Alibabasta ostamisesta?
Kertokaa kokemuksenne tai luotettava yhteyshenkilö.
Mikä on eniten hälyttävää on, että jotkut myyntiedustajat ovat niin epäpäteviä, he eivät tiedä, mitä kemikaaleja pyysin tarkistamalla CAS#, mutta he ovat nopeita kirjoittamaan minulle hintatarjouksen, ja sen jälkeen, kun olen ampunut heidät loogisilla kysymyksillä, kun alan nähdä joitakin punaisia lippuja.
Jotkut myyjät kuulostivat luotettavilta, mutta kuten sanonta kuuluu, muutamat huonot munat pilaavat paljon. Olen jo tilannut, mutta luotetulla myyjälläni ei ole tärkeintä esiasteeni.
Onko kenelläkään koskaan ollut huonoja kokemuksia Alibabasta ostamisesta?
Kertokaa kokemuksenne tai luotettava yhteyshenkilö.