Question valerfenoni

general

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
18
voiko joku suositella toimittajaa,ehkä yhdysvalloissa minulle kiitos,kiitos!

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
312
Suosittelen lämpimästi tekemään sen itse Friedel-Craftsin kautta bentseenin acyloinnin valeroyylikloridilla ja vedettömällä AlCl3:lla... se opettaa sinulle paljon (sinun täytyy valitettavasti tyhjiötislata)... Olen varma, että löydät lähteen halutulle yhdisteelle, mutta varo bromattua välituotetta, joka on kauhea lakkrimatori (kuten aselaatu)... Onnea!

general

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
18
Voi voi, kiitos nopeasta vastauksesta. nyt im pelottaa. theres mitään vikaa opetetaan, mutta im hieman ylikuormitettu kemian takana mitä haluan syntetisoida; että on saada valerfenoni sen täydellisessä tilassa. pohjimmiltaan juuri nyt tiedän hyvin hyvin vähän.Saanko kysyä teiltä tämän, miten joku tietää, että hes on saamassa bromattua välituotetta?Onko se erityisesti tietyille myyjille sitä?Saatan olla yli pääni tässä, mutta en anna periksi oikeastaan mitään.ok silmää ärsyttävä ymmärrän, että nyt, mutta im hieman hukassa välituotteen sanan käyttö, voitko elborate.thanku.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
312
on paljon parempi ostaa jo halogenoitua tavaraa ja siirtää se nopeasti reaktoriin, jonka tiivistät hyvin, ja sitten reagoida amiinin kanssa mieleisesi menetelmän mukaisesti (valinnanvaraa on paljon).