Epäsovinnainen 4MMC-synteesi ja asetusneuvonta

white7proton

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
78
Reaction score
25
Points
18
Kysymykseni on, tiedän erään henkilön, joka ilmeisistä syistä pysyy yksityisenä ja ei myöskään vain jaa asetustietojaan, mutta keskusteluista, joissa hän on maininnut sattumalta asioita siitä, miten hän toimii, olen ymmärtänyt, että hän työskentelee hyvin epäsovinnaisesti siten, että hän ei käytä kemian laitteita, vaan sen sijaan ammeet ja helposti saatavilla olevat laitteet, jotka eivät näytä epäilyttäviltä. Heidän 4mmc-eräkokonsa on 3,75kg per KITEELLINEN erä ja he tekevät näitä joka päivä koko päivän, luultavasti jopa yli 30-40kg viikossa ja ne ovat niitä, jotka olen selvittänyt keskustelujen perusteella. Mieletöntä minulle tbh.

Kysymykseni on, miten ihmeessä he hoitavat kaiken tämän, hänellä on 2 kaveria, joille hän maksaa per kg, en vain fyysisesti ymmärrä, miten he voivat tehdä niin paljon? Olenko missannut jotain, leikittelen 100 g:n erillä vain harjoitellakseni, mutta silti se on vaikeaa. Onko ideoita siitä, miten tai miltä tällainen kokoonpano näyttäisi, mitä käytettäisiin jne. Vain hämmentää minua. Kaikki kaupan salaisuudet tällaisen tehtävän tekemiseen otettaisiin kiitollisena vastaan. Olen ihan korvilla ja haluan todella oppia kaikki yksityiskohdat.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Minulla ei ole kokemusta 4MMC:stä vain amfetamiinista, mutta periaate pätee kai edelleen samalla tavalla.

Kaikkea voidaan periaatteessa käyttää synteeseihin, kekseliäimmät ihmiset ovat puolalaisia.

Katsokaa vaikka Puolassa kiinni otettuja "labroja", 100 kiloa tuotetaan paskoissa tynnyreissä, ruosteisilla teollisuuslaitteilla jne, he eivät välitä laadusta tai saantohäviöstä.

Se on vain paskaa massatuotantoa.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Mefedronin synteesi on helposti skaalattavissa, joten 1 kg:n tai 100 kg:n synteesissä ei ole ongelmia. Ladataan yksinkertaisesti bromiketoni metyyliamiinin kanssa liuottimessa olevaan suureen astiaan, kytketään lämmitys päälle sekoittaen.
 

hexen

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 2, 2023
Messages
29
Reaction score
7
Points
8
U ei tarvitse lämpöä, jos u työskennellä NMP dsmo u vain sekoittaa 20min ja u saada freebase
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Miksi NMP, en ymmärrä eroa 20 minuuttia tai kaksi tuntia DCM:ssä, halvempi ja helpompi puhdistaa. DMSO ei ole hyvä vaihtoehto, se on hyvin reaktiivinen ja antaa epäpuhtauksia, ja sitten tuote on pestävä pois.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Lämmitys=piperatsiini.
 

Problem child

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 3, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hei hexen Maksoin sinulle 3k euroa, etkä ole auttanut minua lainkaan.
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
Ratkaise välienselvittelyt yksityisviesteissä tai käytä eskari-palvelua hallinnon houkuttelemiseksi.
 

Problem child

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 3, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Taisit juuri repiä minua, mikä oli epäreilua...
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Red freebase shit
Keltainen puhdas
 

Attachments

  • TGMxsCg7Dk.jpeg
    TGMxsCg7Dk.jpeg
    499.3 KB · Views: 241
  • fGdJbN4U2h.jpeg
    fGdJbN4U2h.jpeg
    5 MB · Views: 551

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
1 kuva vähän bromia ketonien bromatessa, vakava mpf:n epäpuhtaus, joka aiheuttaa päänsärkyä, kun saat suolaa ja tuotteen eri värejä =)
2 kuva älä säilytä aminoketonien vapaata emästä, se pilaantuu. Väri on edelleen outo, luultavasti vesihiukkasia ketonissa.
 
Top