Question (turvallisuuteen liittyvät) parannukset tälle foorumille

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
46
@HEISENBERG

Päätin lähettää tämän julkisesti, koska se kiinnostaa monia meistä.

Yksi ominaisuus, jonka todella haluaisin saada, on jokin ajastin, jossa voin asettaa ajan, jonka jälkeen tietty pn poistetaan automaattisesti.
pn-keskustelut ovat usein henkilökohtaisempia, sisältävät ehkä henkilökohtaisia tietoja, jotka voivat auttaa lainvalvontaviranomaisia tunnistamaan ne jne.
Siksi luulisin, että olisi hyvä lisäys, jos olisi mahdollisuus automaattiseen poistoon, jotta mahdollisten jälkien määrä pysyisi pienenä, jos foorumille tapahtuu tietovuotoja tai sinne tunkeudutaan.

Toiseksi:
Palvelimenne asetuksista: Voitteko kertoa avoimesti, millaisia käyttäjätietoja tarkalleen ottaen lokitetaan (järjestelmäjäljet, maantieteellinen sijainti, ip-osoite jne....)? Kuinka kauan näitä asioita säilytetään?

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Hei. Kaikki yksityiset viestit poistetaan 30 päivän kuluttua niiden luomisesta. Voit salata keskustelusi salaisella avaimella. Säilytämme näitä avaimia palvelimella vain siihen asti, kunnes kaikki keskustelun osapuolet vahvistavat säilyttäneensä avaimen. Kirjaamme vain tiedot, joita tarvitaan foorumin normaaliin toimintaan, ip-osoitteita, sormenjälkiä, geo emme kirjaa. Lisäksi voit käyttää sipuli-verkkotunnusta, joka lisää turvallisuutta entisestään.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Eilen illalla minulle sattui outo tapahtuma:

Kun kirjauduin foorumille, minun oli mahdotonta lähettää viestejä tai kommentoida viestejä, ja minulle ilmestyi viesti, jonka mukaan sivusto edellyttää evästeiden hyväksymistä.
Oletan, että kyseessä oli virhe, koska se ei tullut uudelleen näkyviin, kun sain uuden Tor-tunnuksen, mutta se oli silti outoa.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Jos virhe toistuu, voit ottaa kuvakaappauksen ja lähettää sen minulle, mutta oletan, että tämä virhe johtuu äskettäisestä NoScript-päivityksestä.

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
46
thx, en huomannut, että postilaatikkoni puhdistuu automaattisesti.

PGP on varteenotettava vaihtoehto.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Voit tarkistaa itse, et löydä yli 30 päivää vanhoja yksityisviestejä.

Saul

Don't buy from me
Resident
Reaction score
134

Tor-selaimen uusi päivitys aiheuttaa "mahdollisen identiteettivuodon" ponnahdusikkunoita! Voit jättää nämä ponnahdusikkunat huomiotta

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Okei, kiitos, että kerroit minulle.

Itse asiassa se oli ponnahdusikkuna, joka ei tullut Tor-selaimesta, vaan se oli upotettu Breaking Bad -designiin. Se on edelleen ponnahdusikkuna, mutta ei Torista.
Siellä oli myös vain sulje-painike, jota napsautin, mutta ei mitään evästeiden hyväksymistä tai hylkäämistä.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
kyllä, automaattisen metatiedon poistamisesta henkilökunnalta oli päivitys pari kuukautta sitten.