Question Pseudoefedriini (120mg) Sustained Release pillereitä Meth mahdollista ?

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Minulla on Levocetirizine (5mg) + Pseudoephedrine (120mg) pillereitä. Voinko tehdä metamfetamiinia näistä pillereistä? Olen Intiasta btw.

Attachments

• ba5rDSVoM9.jpg
    ba5rDSVoM9.jpg
    20.5 KB · Views: 157

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Nämä tabletit soveltuvat metamfetamiinin valmistukseen. Niistä on uutettava pseudoefedriini.
En tiedä, millainen kuori sinulla on ja voidaanko efedriini uuttaa alkoholilla.
Siksi tekisin pölyä tableteista ja liuottaisin kaiken veteen, lisäisin NaOH-alkaliliuoksen nsh 11-12 ja täyttäisin petrolieetterillä ... uuttamalla emäksinen useaan kertaan eetterillä ja pesisin vedellä. Kuivaisin sen vedestä pois.
Tislaisin petrolieetterin ja muuttaisin emäksen pseudoefedriinihydrokloridiksi.
Valitse sitten tekniikka, jolla haluat saada metaa.

picture5757

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hauska tavata, herra. Haluaisin tietää lisää tästä prosessista.

UAnW4yMwgO

M1wgkIBnJx

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tarvitsenko siis lopulta pseudoefedriinihydrokloridia vai efedriinihydrokloridia Methin valmistamiseen ? Koska sain myös näitä efedriinihydrokloridipulloja, joista kukin sisältää 30 mg efedriinihydrokloridia.

Attachments

• D9OdWhkVSi.jpeg
    D9OdWhkVSi.jpeg
    13.7 KB · Views: 131

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Ei eroa.
Jään saamiseksi tarvitaan l-efedriiniä tai d-pseudoefedriiniä. Yleensä lääkkeet sisältävät haluttua muotoa.
Kummallakin tavalla saat metamfetamiinia.
Ampulleista on hyvin helppo uuttaa haluttu tuote. Tee vesihauteeseen ja haihduta neste lautaselle ja pese efedriinihydrokloridi vedettömällä asetonilla.

SonOfJessieBerg

Don't buy from me
Member
Reaction score
7
Hei Hank
Minulla on sama pilleri. Läpipainopakkaukseen on kirjoitettu vielä yksi ainesosa, jossa lukee - Colour - ferric oxide red usp-nf. Menetelmä sanoit toimii pilleri varmasti? koska olen etsinyt reddit se sanoo, että eri pilleri on eri menetelmiä, mutta heidän tietokantansa on puhtaasti amerikkalainen.

Pillerin fyysinen kuvaus - 80 % pilleristä on väriltään valkoista ja loput 20 % on vaalean punaista.

En ymmärtänyt tätä.
"uutetaan pohja useita kertoja eetterillä ja pestään vedellä. Kuivaisin sen vedestä." "Tislaisin petrolieetterin ja muuttaisin emäksen pseudoefedriinihydrokloridiksi." "Tislaisin petrolieetterin ja muuttaisin emäksen pseudoefedriinihydrokloridiksi."

kun eetteri vetää psuedoa siihen. meidän täytyy jäädyttää se, jotta psuedo muodostaisi kiteen, eikö niin? Kuten miten dmt:n uuttaminen tehdään nps jäädytetään 24 tunniksi, jotta kristalli muodostuu. Onko psuedon kanssa sama juttu? Psuedo on HCL, miksi meidän pitäisi tislata eetteri ja muuntaa emäs uudelleen HCL:ksi?