Question Speed-tuotanto

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hei, olen uusi täällä ja minulla olisi joitakin kysymyksiä Speed-tuotannosta ja toivon, että joku voisi vastata kysymyksiin, koska en ole vielä todella perehtynyt siihen.
1. Mikä puhtausprosentti etikalla ja rikkihapolla on oltava?
2. Millä katteella voidaan hankkia tuotantoon tarvittavat materiaalit?
3. Miten tarvittavia materiaaleja voi hankkia huomaamattomasti?
4. Miten saat kikkahopea II -nitraatin pois, kun olet yhdistänyt sen alumiinin kanssa?
Olisi kiitollinen, jos joku, jolla on kyseistä tietoa, voisi vastata kysymyksiin. Kiitos jo etukäteen.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Hei ystävä, ensinnäkin, tervetuloa tähän yhteisöön ja suureen perheeseen, jos luet, löydät nopeasti kaikki epäilykset, jotka syntyvät, jopa pienellä haulla valikon kautta sinulla on monia käsikirjoja nopeuden tuottamiseen, sinulla on jopa erittäin yksityiskohtaisia videoita prosessista alusta loppuun... vain kierrättää foorumiamme ja löydät nopeasti etsimäsi. Vastaan kysymyksiisi pian.
Etikkahappo toimii mukavasti 60 % minimikonsentraatiolla, ja elohopeakloridi toimii Se amalgamoitui alumiinifolioon, joten kysymyksesi ei ole järkevää tai se on väärin kyseenalaistettu, selitän: elohopea tarttuu alumiinifolioon niin, että yhdessä niillä on voima pelkistää nitroyhdiste amfetamiinin emäkseksi. Mitä rikkihappoon tulee, kuten kaikkiin reagensseihin, sen pitäisi olla 98-99-prosenttista teknistä laboratoriolaatua, vaikka silloin sinun on liuotettava se ennen sen käyttöä, jotta et polta tuotetta ja allekirjoita suolaa hyvin. Toivottavasti pystyin auttamaan sinua ja selventämään epäilyksiäsi hieman. mutta me kaikki olemme aloittaneet tietämättä, kirjallisuus ja ymmärrys on tärkeää tässä maailmassa, joten kehotan sinua lukemaan paljon ja ymmärtämään, mitä on tarpeen ennen kuin teet jotain. Kippis ja tervetuloa.

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Kiitos tervetulleesta tervetulotoivotuksesta ja vastauksesta. Se auttoi minua paljon enemmän ymmärtämään sitä! Toinen kysymys on, mitä varten kansi voidaan käyttää, hankkia työkalu ja raaka-aine, jos ostaisin sen normaly ja internetissä?