Looking for a vendor Puolan nitroetaani/nitrometaani

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Niin iv kuullut nyt muutamalta ihmiseltä, että he hankkivat todella halpoja kemikaaleja Puolasta.
Olin valmis maksamaan pullon kemian viimeisimmän kaverin kanssa, jonka kanssa juttelin ja sitten hän lähetti minulle puolet siitä, mutta sitten hän hiljeni.....
Iv:lle on myös kerrottu joltain muulta että Puolasta saa halpoja kemoja.
Etsin nimenomaan nitroetaania tai nitrometaania - löydän vain 25l tynnyreitä ja kotikemistinä minulla ei ole varaa, eikä halua niin paljon!
Litra kumpaakin olisi hyvä, jos mahdollista, ja myös joitakin perusasioita - puhdasta tai jopa atseotrooppista H2SO4:ää.
Jos en saa kysyä tätä tai se voisi olla paremmassa paikassa, olkaa hyvä.
mistä ihmiset saavat kemiallista ainetta pieninä määrinä jollekin, joka tekee henkilökohtaisia määriä psykedeelejä mielenterveytensä auttamiseksi. Olen Yhdistyneessä kuningaskunnassa
Kiitos!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
lol ärsyttävää eikö? Lyhyesti ottaen matka Puolaan tai ostamalla 25l Kiinasta olen ymmälläni....

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Löydät helposti puolalaisen niteroetaanin, joka on halpa, tai italialaisen, joka on kallis, molemmat ovat helposti löydettävissä Googlessa.

Last edited:

SkinnyChef

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Nitrometaanin saat helposti organicchemistrypoland.pl - sivustolta - Ei kysymyksiä, mutta Yhdistyneen kuningaskunnan tulli voi olla ongelma, en tiedä, kuinka luovaksi hän tulee näissä tapauksissa.
Ja nitroetaanin osalta... En tiedä Yhdistyneen kuningaskunnan lainsäädäntöä, mutta EU:ssa se on normaali laillinen reagenssi. Jonkinlaista saa halvalla brumer.comista tai pienempinä määrinä S3-kemikaaleista Saksassa.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Rehellisyyden nimissä on melko helppoa saada tavaraa postitettua Yhdistyneeseen kuningaskuntaan. Näin olen saanut KAIKKI reagenssini ja liuottimeni tähän mennessä. Tuo sivusto on muuttanut maailmani...

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Nitroethan - nitrochemis clearnet-myyjä, jolla on hyvä palaute

Kingship

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
se täällä lol

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Mitä tarkoitat? Maassa on nitroa? Kyllä on, jos joko työskentelet rekisteröidyssä yrityksessä TAI sinulla on linkki - jota minä kyselen ympäriinsä! Hitsi, ihmiset ovat minulle PALJON vaikeampia kuin kemikaalit. Pahoittelut, jos kuulostan mulkulta hapuilemassa, mutta kaikkien on aloitettava jostain, ennen kuin he voivat postata kaltaisiasi omahyväisiä vastauksia!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Ah jeh, katsoin itse asiassa Nitrochemis - hukkasin vain linkin! Paljon kiitoksia siitä! Tiedän, että se on linkit-osiossa, mutta en varmaan huomannut sitä toisella ja kolmannella kerralla, kun katsoin sitä - muistan nähneeni P2NP:n tällä sivustolla.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Dang - nitrochemis wont ship nitroetaani minun maahani... miten ärsyttävää. Näin käy usein näiden aineiden kanssa - niitä ei kai voi viedä rahtikoneella...
Voisin kai ostaa P2NP:tä, mutta se ei ollut tarkoitus...
Näyttää siltä, että kaikki "lähteet", joihin törmään, eivät lähetä Yhdistyneeseen kuningaskuntaan.
Kemikaalien hankkiminen alkaa olla vaikeampaa kuin varsinaiset kemialliset rxn:t, joita teen.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Löysin itse asiassa loistavan tuotteen, jota myydään Yhdistyneessä kuningaskunnassa, eikä se ole edes epätavallinen tuote, jonka voisin tilata. Olen taideopiskelija, ja siellä on akryyliliimaa, joka on valmistettu DCM:stä ja nitroetaanista. Se tuli juuri ja odotin metanolia, jotta voin jatkaa DMT/DET-synteesejä, mutta ei....lol
minusta on hyödyllistä olla useita projekteja käynnissä kerrallaan kun tekee näitä juttuja, ihan vaan kemian hankinnan kannalta - en varmaankaan tekisi kahta projektia yhtä aikaa, se on hulluutta mutta juu hankintavaiheessa olen nykyään aina varuillani!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Pahoittelut kuninkuus, vilpittömästi. Tämä oli sopimatonta sanoa noin. Olin vain hämmentynyt vastauksestasi, ja teen parhaillaan bentso vieroitushoitoa. Erittäin napakka - pyydän todella anteeksi näin ylimielistä vastausta...