Question Öljyinen amfetamiini synteesin jälkeen

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Olen onnistunut kiteyttämään amfetamiinia, mutta tunnen öljykerroksen peittävän kiteet, kun kosketan niitä käsilläni. Miten voin kuivata sen kokonaan?

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Luettuani foorumia tarkemmin olen törmännyt tähän G. Pattonin artikkeliin MDMA:n/Ecstacyn puhdistamisesta. Jos joku kohtaa samanlaisia ongelmia, tämä on vastaus.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,886
Deals
1
Et voi käyttää tätä menetelmää amfetamiinille. Onko teillä amfetamiinia vai metamfetamiinia??

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Hei, valmistaudun itse amf-keittämiseen, ja jos haluat, haluaisin tietää enemmän siitä, miten teit sen, koska minun paikassani tämä öljyinen amfetamiini, josta puhut, on todella todella rakastettu useimpien pukumiesten keskuudessa, joita minulla on, mutta suurin osa tuotteesta, jota en löydä, ei ole öljyinen, on todellinen kostea leikkausprosessin vuoksi.

Olen aina kuullut, että puhdas amfetamiini on öljyinen eikä kostea ja myös kristallia valkoisen pölyn tai täysin sekoitetun tahnan sijasta, mutta olen nähnyt tällaista tuotetta vain muutamilta myyjiltä darknetissä.
Lisäksi, jos se on mahdollista sinulle, jaa tietoa hajusta, mausta kun haistat, ja kuinka paljon painoa kuivaus sai sinut menettämään, jotta voin tunnistaa paremmin lopputuloksen, kun yritän tehdä sen itse.

Kiitos paljon.

JuanoImano4378

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Sain sen, kun yritin puhdistaa metaa AB-uutolla, uskon, että prosessia ei tehty suhteellisesti oikein ja se oli virheaskel, joten en tarkalleen tiedä, miten päädyin myös öljyiseen tekstuuriin. Sen perusteella, mitä G. Patton mainitsi foorumilla, Pure amph pitäisi olla kuiva, hajuton, valkoinen kristalli eikä öljyinen, joka minulla on täällä.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Hei,

Molemmat teistä ovat väärässä, amfetamiinin ei pitäisi olla öljyinen, jos se on, se tarkoittaa, että se on saastunut reaktiomassasta eikä sitä ole puhdistettu.

Todellinen amfetamiini on kuten G. Patton toteaa, väritöntä, hajutonta ja valkoista.

Jos se on kostea/märkä, sen ei pitäisi olla peräisin reaktiosta vaan asetoni/IPA-pesusta, mutta tämä on hyvin erilainen kuin haju.

Terveisin

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Huomasin tämän, kun aloin tutkia tätä lääkettä tarkemmin, sillä kukaan ei kuvannut sitä öljymäiseksi koostumukseksi tai tahnaksi, vaan kaikki yleiset lähteet tekevät selväksi, että kyseessä on suola, ja kuten ihmisten pitäisi tietää, useimmat luonnossa esiintyvät suolat ovat yleensä kiteitä.

Yritin selittää monille tuntemilleni jälleenmyyjille ja asiakkaille, mutta jälleenmyyjät pitävät tätä huhua yllä, koska kun he ostavat sitä, se on lähes aina kosteaa tahnaa, joka on tehty ties mistä, ja heidän palveluntarjoajansa kieltäytyy myymästä sitä kuivana, kuten jälleenmyyjät tekevät katuasiakkaille välttääkseen kuivausprosessin aiheuttaman rahanmenetyksen.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,886
Deals
1
Hei, se on hölynpölyä. Puhdas amfetamiini on täysin valkoista jauhetta ja täysin kuivaa. Kaikki muut muodot ovat saastunutta tuotetta tai väärin valmistettuja. Ole hyvä ja lue viestiäni amfetamiinista, jotta vältät tällaiset huhut ja spekulaatiot Amfetamiinisuolat

limpbizkuit65

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Kyllä, olen samaa mieltä kanssasi väärennetyistä uutisista, jotka kulkevat minun paikkakunnallani. On niin paljon nuoria ihmisiä, jotka ostavat kaiken, mikä tulee märkänä, ennen kuin he ovat edes halukkaita kokeilemaan ostamaani tuotetta, jota aina laboratoriotestaan, kun se saapuu, ja se on aina 60-70-prosenttisesti puhdas, kuten mainostetaan.

Kerron teille, että heidän uskonsa tähän on niin vahva, että 2 näistä "märän amfetamiinin, koska se on parempi" tavallisista käyttäjistä teki kokeilun koskemattomalla tuotteellani, koska käytän tätä myös pitkiin opiskeluiltoihin ja online-tutkimuksiin, ja yksi heistä pitää sanoa, että se ei toiminut hänessä, kun hänen leukansa tanssi kuin Patryck Swysse "Dirty dancing" -ohjelmassa.

Nauhoitin hänet ja näytin muutaman päivän kuluttua, mutta hän ostaa edelleen samaa tuotetta.

Onnistuin pysymään hereillä 5 päivää vain 3'5 grammaa samaa erää, jota he testasivat kanssani.