Question Looking for a vendor ei natriumnitriittiä Yhdistyneelle kuningaskunnalle?

solom0n

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Etsitkö natriumnitriitti CAS 7632-00-0 myyjiä, jotka toimittavat Yhdistyneeseen kuningaskuntaan.
En löydä yhtään Natriumnitriitti CAS 7632-00-0 -toimittajaa Yhdistyneelle kuningaskunnalle, onko viime aikoina ollut kriminalisointia vai enkö vain etsi oikeista paikoista? Olen yrittänyt ostaa täältä "Winni Win" -nimiseltä yritykseltä, mutta en ole saanut vastausta kahteen otteeseen, ja onyxmet kieltäytyy toimittamasta tänne.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
260
Deals
1
Minulla on amme pois siitä apc puresta...
Vuosia sitten oli artikkeli itsemurhapakkauksesta, joka sisälsi natriumnitraattia, joten ne rosvot...

solom0n

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
apc pure ei myöskään enää listaa CAS 7632-00-0:ta. Tuntuu absurdilta, että tämä on YKSI kemikaali, jonka he ovat onnistuneet lopettamaan tänne tulemisen, vaikka olen tilannut paljon pahempaa, vain siksi, että jotkut ihmiset käyttivät sitä tappaakseen itsensä (ei muita ihmisiä, vain itsensä). On helpompi tilata kemikaaleja, jotka murhaavat muita ihmisiä kuin tämä. Loukkaavaa, todella.

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
260
Deals
1
ne peittävät sen, koska se oli siellä logo pakki kuormittaa pois negatiivisia viboja

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
260
Deals
1
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S1752928X20300962