Erowidin ja useiden muiden redditistä ja muista kemian yhteisöistä löytyvien tietojen tiedot voisivat olla ok erittäin ammattitaitoisille kemisteille, mutta eivät tarpeeksi yksityiskohtaisia, ja silti joitain muuttujia peliin (perustuen poimittuihin esiasteisiin), kustannuksiin ja paljastamattomiin asioihin, jotka voisivat tehdä elämästä PALJON HELPOMPAA, mikä mahdollistaa keskinkertaisen kemistin saavuttamaan loistavan synteesin, jolla on korkea saanto. Ja on vähemmän ongelmia viimeisessä mutta ei vähäisimmässä puhdistuksessa - muuten lopputuotteena on virtsarakon syöpä, mikä ei ole todellakaan tavoite, kun yritetään luoda yksi vuosikertafarmakologian miellyttävimmistä kemikaaleista.
Ainoa paikka maailmassa, jossa sitä vielä valmistetaan lääketuotteena, on Etelä-Afrikka, mutta ISO/laadunvalvonta on niin heikkoa, että läpipainopakkauksissa olevat pillerit sisältävät O-toulidiinia, ja se on yksi monista syistä, joiden vuoksi niitä väärinkäyttävät ihmiset päätyvät tähän tautiin. Yksi harvoista tapauksista maailmassa, joissa laiton synteesi olisi parempi kuin lääketuotteen.
Minulla on pääsy julkaisemattomiin tietoihin, jotka ovat jääneet minulle kolmelta eri erittäin ammattitaitoiselta kemistiltä, jotka tekivät useita eriä MQ:ta (ja pystyin vahvistamaan sen puhtauden, lähetin sen laboratoriotestiin kahdesti) - koskien esiasteiden hakemista, joita ei ole valvottu tuhlaamatta aikaa ylimääräisiin vaiheisiin, hyvin yksityiskohtainen kuvaus julkaisemattomista tai epätäydellisistä vaihtoehtoisista synteettisistä reiteistä sekä yksityiskohtia yksinkertaisesta/tehokkaasta puhdistusprosessista.
Minulla ei ole kemian taustaa, joten ymmärrykseni tästä perinnöstä on rajallinen. Nähnyt trendikäs MQ "tulossa takaisin", vaikka nyt vain nähdään leikattu muihin kemikaaleihin (wtf, miksi - ja ei, ei puhu NMQ tai MMQ myydään kiinalainen) ja ei ole julkisuudessa (ehkä parempi niin? Voin kuvitella bentso-narkkarit, jotka saavat joitakin vain siksi, että sen maine tai teini-ikäiset, jotka näkivät Wolf of Wallstreet Netflixissä - ja ajattelevat pahimmassa tapauksessa, jos he ottavat toisen kuopan, vain nukahtavat tai menevät bentso blastiin - me kaikki tiedämme, että ei luultavasti päädy näin, sen sijaan ikuiseen uneen) - En halua jakaa tietoja tässä julkisessa viestissä - mutta kiinnostuneet kemistit, jotka haluavat saada aikaan sen synteesin, niin kauan kuin se on henkilökohtaiseen käyttöön tai vain jakamiseen muutaman yksilön kanssa, jotka tietävät, mitä he tekevät - sekä joitakin esiasteita, jotka voin antaa ilmaiseksi (riippuen maastanne) - voivat lähettää minulle PM.
PS: Minulla ei ole tieteellistä taustaa, mutta en ole täysin tyhmä - kaikki LE liittyvät henkilö, joka pitäisi mennä tekemään parempia asioita, kuten metsästys terroristeja tai pedoja sen sijaan, että tuhlaa aikaa täällä, tai satunnainen wannabe tietämätön kemisti, joka vain haluaa esiasteet ilmaiseksi - niin älä tuhlaa näppäimistön näppäimiä yrittää ottaa yhteyttä minuun yhteyttä.