Question Metakvaloni - Quaaludes

MediocreMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Onko kenelläkään muuta tietoa kuin synteesi Quaaludeista? Kuulen paljon positiivisia viboja siitä, mutta ei paljon interms pääsyä.

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
43

MediocreMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Olen tietoinen synteesistä, olin vain yllättynyt siitä, että yhdestä paikasta löytyy pääsy niin moniin lääkkeisiin, mutta ei johtolankoja Ludesiin. Olen nähnyt joitakin harvinaisempia kemikoita, ehkä ei ole rahaa siinä? Olen vain utelias.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Olen valmistanut kvaaludeja isatoiinihappoanhydridistä ja O-toluidiinista asetyyliasetonilla. Erowidissa ilmoitettu saanto on 80 %. Minä sain korkeintaan 30%, joten menettelyn määriä noudattaen lopullinen saanto oli noin ~4g. Reagenssit ovat suurimmaksi osaksi hyvin halpoja, mutta kun annokset ovat muutamia satoja milligrammoja, tulee melko vaikeaksi tehdä paljon annoksia. Siksi hinta on yleensä useimmille kohtuuton. Voisin myydä niitä täällä, jos tarpeeksi moni olisi kiinnostunut ja valmis maksamaan hintalapun.

View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Monet ihmiset, jotka eivät ole koskaan kokeilleet MQ:ta, haluavat sitä vain siksi, etteivät tiedä, miten uskomaton pyhä Graalin malja tämä yhdiste on, jos se on oikein valmistettu, mitä tahansa HCL of Freebase. Tai he LUULEVAT, että he ovat kokeilleet sitä, yksi niistä roskaruokaa, joko liian heikko, tai myrkyllinen, tai mutageeninen, tai antaa kouristuksia - se on paljon analogeja, jotka epäonnistuivat. Ja se, joka toimii, on a) leikkiä omalla terveydelläsi saadaksesi geenimutaation tai päätyä päihtyneenä b) se iskee vahvasti vain 1/6:lla tarvittavasta MQ-annoksesta. Mutta se ei ole lainkaan sitä nirvanaa, jota todellinen, alkuperäinen antaa.

Tuotantokustannukset ovat oikein tehtynä noin 12-17 usd/g. Yleensä sitä myydään 90 usd/g, suuremmissa erissä ehkä jopa 60 usd/g. On kuitenkin vanhoja friikkejä, jotka nauttivat siitä, kun sitä oli vielä saatavilla apteekeissa, ja jotka ovat valmiita maksamaan jopa 120-150 usd/g.

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
43
Arvostan todella informatiivisia viestejä. Se on aina ollut minun ämpärilistallani, mutta olen ollut väsynyt löytämieni hyvämaineisten erien puutteen ja lupaavan analogin puuttumisen vuoksi.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Setä on varmasti oikeassa ;) Tarkoitan, että 300mg:lla koet ensin nautinnon lihakset sulavat hiipuen täysin rentoutuneeseen tilaan, 30-45 min kuluttua toinen vaihe käynnistyy, saatat tuntea olosi uneliaaksi 10 minuutin ajan ja hieman huimaavaksi, mutta huolenaiheet huuhtoutuvat pois orgasmin lämpimästä levittäytymisestä kehoosi, kuten opioidien parhaimmasta autuudesta. Mutta ilman ärsyttävää nyökyttelyä. Kun uskot, että se ei voisi enää parantua, 60-70 minuutin kuluttua viimeinen vaihe potkaisee sisään, täydentää täydellisen fyysisen hyvinvointisi, hyvin tunnelmallisen, lempeän euforian - viihtyisä stimulaatio täydentää ympyrän ja saavuttaa toivotuimman tilan, jonka huumeet voivat tarjota (ellet tietenkään etsi psy / dissos-vaikutuksia). Noin 3 tunnin kuluttua, kun olet viettänyt aikaa nirvanassa mutta hyvin selväjärkisessä, viihdyttävässä mielentilassa - ilman heräämistä toisessa huoneessa, kuten helposti tapahtuu bentsoblastien tai vahvojen opioidien kanssa, voit mennä nukkumaan ja saada parhaan unen, jonka voit muistaa, heräämällä tuoreena ja täysin tyytyväisenä kokemuksesta.

Setä olisi luultavasti voinut kertoa tarinoita jostain, joka jopa ylittää MQ:n taivaallisen kokemuksen, toista luokkaa, jota ei enää löydy mistään, lukuun ottamatta joitain lähes nollan virkistyskäyttöä - lisäämällä MQ:n kokemuksen lisäksi ylimääräisen, ensimmäiset 20 minuuttia, jotka antavat euforian ja stimulaation piikin, joka on kuin kokaiinin ja puhtaimman amfetamiinin parhaimmistoa yhdessä - ennen kuin siirrytään edellä kuvattuihin kolmeen muuhun vaiheeseen.

Tällä hetkellä olen hyvin kiireinen IRL, mutta haluaisin puhua enemmän tällaisista aiheista - Ihannetapauksessa pitäisi olla yksityisessä ryhmässä?

Kaikille muille lukijoille, jotka harkitsevat MQ-analogeja: tee mitä tahansa, mutta pysy poissa NMQ: sta, se voisi todella antaa sinulle ilmaisen syövän (ei sitä, että se varmasti tapahtuu yrittämällä sitä, mutta silti, myrkyllisyyden ja tuntemattoman "kuinka paljon on liikaa mutageenisen vaikutuksen saamiseksi" välillä, paitsi että se ei ole kuin todellinen MQ - ei ole riskin ottamisen arvoinen. MMQ antaa sinulle kouristuksia > 40-50mg, en myöskään neuvoisi tällaista kokemusta. Ja jos löydät jonkun, joka väittää, että hänellä on aitoa ja aiot ostaa, lähetä se laboratoriotestiin oman turvallisuutesi vuoksi. Pysy turvassa, tällaiset yhdisteiden kauneus voi olla tappava useista eri syistä, eikä niitä pidä pitää kuin muiden tunnettujen luokkien "RC: t".

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Olet täysin oikeassa analogioiden suhteen. Olen valmistanut ja kokeillut mebrokvalonia ja mekloqualonia, eivätkä ne ole mitään todellista. Pelkäsin liikaa kokeilla muita analogeja, koska kouristuskohtausten mahdollisuus on suuri. En suosittelisi analogeja ollenkaan. On olemassa paljon parempia lääkkeitä. Oikea metakvaloni on hyvä, mutta mielestäni sitä on ylikorostettu. Luulen, että monet ihmiset romantisoivat sitä vain sen harvinaisuuden vuoksi ja siksi, että he eivät todennäköisesti ole ottaneet sitä yli 30 vuoteen. Ehkä se johtuu kuitenkin vain minusta, koska en pidä rauhoittavista lääkkeistä.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38

Se on tietenkin aina subjektiivista, jos olet vain vahvoja piristeitä, dissoja tai psy, luultavasti ei ole jotain, joka houkuttelee sinua niin paljon. Mutta kaikille polytoksikoille, jotka pitävät sekä uppereista että downereista, ja niiden antamien psykologisten ja fyysisten vaikutusten vuoksi on hyvin vaikea olla pitämättä siitä, mutta ymmärrän pointtisi.

@MadHatter
Oletko tietoinen tällaisista tutkimuksista?

"Tässä tutkimuksessa olemme tunnistaneet uuden metakvaloni-analogin, 2-fenyyli-3-(p-tolyyli)kinatsolin-4(3H)-onin (PPTQ), 67 analogin seulonnassa viidellä aß2?2S GABAAR-alatyypillä."

"Näin ollen analogi 2,3-difenyylikinatsoliini-4(3H)-oni (PPQ) osoitti 40-120-kertaista modulaatiopotentiaalin kasvua MTQ:hen verrattuna a1,2,3,4,5ß2?2S GABAAR:ien välillä fluoresenssipohjaisessa FLIPR Membrane Potential Blue (FMP) -testissä"

"Lopuksi osoitettiin, että PPTQ-kohta on allosterisesti yhteydessä neurosteroidien ja barbituraattien kohteena oleviin kohtiin, mutta ei a1ß2?2S-reseptorin korkea-affiniteettiseen bentsodiatsepiinikohtaan. Yhteenvetona voidaan todeta, että erittäin voimakkaan, biologisesti käytettävissä olevan GABAAR ago-PAM:n kehittäminen metakvalonin telineeseen tehdyillä hienovaraisilla muutoksilla osoittaa, että tämän menneisyyden pahamaineisen lääkeaineen johdannainen voi johtaa modulaattoreihin, joilla on erilaiset toiminnalliset ominaisuudet reseptoreissa."

Last edited:

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Erowidin ja useiden muiden redditistä ja muista kemian yhteisöistä löytyvien tietojen tiedot voisivat olla ok erittäin ammattitaitoisille kemisteille, mutta eivät tarpeeksi yksityiskohtaisia, ja silti joitain muuttujia peliin (perustuen poimittuihin esiasteisiin), kustannuksiin ja paljastamattomiin asioihin, jotka voisivat tehdä elämästä PALJON HELPOMPAA, mikä mahdollistaa keskinkertaisen kemistin saavuttamaan loistavan synteesin, jolla on korkea saanto. Ja on vähemmän ongelmia viimeisessä mutta ei vähäisimmässä puhdistuksessa - muuten lopputuotteena on virtsarakon syöpä, mikä ei ole todellakaan tavoite, kun yritetään luoda yksi vuosikertafarmakologian miellyttävimmistä kemikaaleista.

Ainoa paikka maailmassa, jossa sitä vielä valmistetaan lääketuotteena, on Etelä-Afrikka, mutta ISO/laadunvalvonta on niin heikkoa, että läpipainopakkauksissa olevat pillerit sisältävät O-toulidiinia, ja se on yksi monista syistä, joiden vuoksi niitä väärinkäyttävät ihmiset päätyvät tähän tautiin. Yksi harvoista tapauksista maailmassa, joissa laiton synteesi olisi parempi kuin lääketuotteen.

Minulla on pääsy julkaisemattomiin tietoihin, jotka ovat jääneet minulle kolmelta eri erittäin ammattitaitoiselta kemistiltä, jotka tekivät useita eriä MQ:ta (ja pystyin vahvistamaan sen puhtauden, lähetin sen laboratoriotestiin kahdesti) - koskien esiasteiden hakemista, joita ei ole valvottu tuhlaamatta aikaa ylimääräisiin vaiheisiin, hyvin yksityiskohtainen kuvaus julkaisemattomista tai epätäydellisistä vaihtoehtoisista synteettisistä reiteistä sekä yksityiskohtia yksinkertaisesta/tehokkaasta puhdistusprosessista.

Minulla ei ole kemian taustaa, joten ymmärrykseni tästä perinnöstä on rajallinen. Nähnyt trendikäs MQ "tulossa takaisin", vaikka nyt vain nähdään leikattu muihin kemikaaleihin (wtf, miksi - ja ei, ei puhu NMQ tai MMQ myydään kiinalainen) ja ei ole julkisuudessa (ehkä parempi niin? Voin kuvitella bentso-narkkarit, jotka saavat joitakin vain siksi, että sen maine tai teini-ikäiset, jotka näkivät Wolf of Wallstreet Netflixissä - ja ajattelevat pahimmassa tapauksessa, jos he ottavat toisen kuopan, vain nukahtavat tai menevät bentso blastiin - me kaikki tiedämme, että ei luultavasti päädy näin, sen sijaan ikuiseen uneen) - En halua jakaa tietoja tässä julkisessa viestissä - mutta kiinnostuneet kemistit, jotka haluavat saada aikaan sen synteesin, niin kauan kuin se on henkilökohtaiseen käyttöön tai vain jakamiseen muutaman yksilön kanssa, jotka tietävät, mitä he tekevät - sekä joitakin esiasteita, jotka voin antaa ilmaiseksi (riippuen maastanne) - voivat lähettää minulle PM.

PS: Minulla ei ole tieteellistä taustaa, mutta en ole täysin tyhmä - kaikki LE liittyvät henkilö, joka pitäisi mennä tekemään parempia asioita, kuten metsästys terroristeja tai pedoja sen sijaan, että tuhlaa aikaa täällä, tai satunnainen wannabe tietämätön kemisti, joka vain haluaa esiasteet ilmaiseksi - niin älä tuhlaa näppäimistön näppäimiä yrittää ottaa yhteyttä minuun yhteyttä. :)

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Etelä-Afrikassa myytävät aineet valmistetaan suurimmaksi osaksi salaisissa laboratorioissa. Myös synteesi on todella helppoa. Voit ostaa kaikki lähtöaineet (joskin pieninä määrinä) ilman, että SWAT-ryhmä potkaisee ovellesi. Vaikka et saisikaan o-toluidiinia, voit saada asetyyli-o-toluidiinia, jota ei valvota lainkaan. (sikäli kuin olen tietoinen) Yksinkertaisella refluksilla HCl:ssä saat toluidiinin, äläkä tee sitä antanriilihapon kanssa. Jos tilaatte tarpeeksi sitä, lupaan, että saatte vierailun FBI:ltä.

View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Tarkoitatko refluksia GA-hapolla ja 98-prosenttisella rikkihapolla? - Ehkä juuri antraniilihappo aiheuttaa paljon ongelmia tavallisille kemisteille, jotka yrittävät tehdä MQ:ta? On olemassa 2 muuta tapaa, jotka olen dokumentoinut, jotta happo voidaan mintata yhdellä askeleella muista kontrolloimattomista lähtöaineista, en ole varma saannoista kovaa.
Vahva kiinnostukseni tähän yhdisteeseen -enemmän kuin virkistystarkoituksiin (rehellisesti sanottuna minulle se on parempi kuin useat opioidit, mukaan lukien fentalogues ja zenes kokeillut tähän mennessä) - se on selviytymistä varten - johtuen erityisestä uni-/unisairaudesta.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
ei Tarkoitan vain deasetyloida asetyyli-o-toluidiini saadakseni o-toluidiinia. Se on kalliimpaa, mutta on työskenneltävä sillä, mitä saa. Tarkoitan sitä vain lähtöaineiden saamiseksi, en "yhden potin" tekemistä. Suosittelen hakemaan todellista apua, jos sinulla on lääketieteellinen ongelma, mutta en voi kertoa sinulle, miten elää elämääsi. Se on sinun elämäsi ja elä sitä niin kuin parhaaksi näet. Pysy turvassa ja Jumala siunatkoon💚

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Kiitos vastauksestasi. O-Toulidiini on itse asiassa hyvin halpaa eikä sitä ole niin vaikea saada, ainakaan EU:ssa. Etsin todellista apua ja kävin läpi lukemattomia lääkäreitä ja sain yli 120 lääkettä - mutta mikään ei ole toistaiseksi toiminut, paitsi mainitsemani :/ Olen lähettänyt sinulle PM: n selittääkseni sinulle yksityiskohtaisemmin sairaushistoriaa, jota en mieluummin lähetä julkisesti. jos sinulla on muita neuvoja, voit vapaasti vastata PM: ääni.
Kaikkea hyvää,