Looking for a vendor Metakvaloni Euroopassa

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hei,

Olen usein kuullut, että metakvaloni on helppo syntetisoida ja saada esiasteet, mutta miksi kukaan ei tuota tai myy sitä Euroopassa?

Yhdeksänkymmentäyhdeksän prosenttia siitä tulee Kiinasta tai Intiasta, ja metakvalonia on vaikea salakuljettaa näistä maista, erityisesti minun maahani, koska jokainen sieltä tuleva paketti tarkastetaan perusteellisesti. Etelä-Afrikassa metakvalonia on helpointa saada; kun on yhteydessä pillereitä valmistavaan jälleenmyyjään, voi saada jopa puhdasta metakvalonijauhetta. Kuten mainitsin, salakuljetus on kuitenkin haastavaa.

Etsin yhteyttä pitkäaikaiseen liiketoimintaan Euroopassa. En aio ostaa sitä henkilökohtaiseen käyttöön; haluan myydä sitä pillereinä ja tuoda Quaaludesin uudelleen Eurooppaan.

Ota yhteyttä, jos voit hankkia hyviä määriä ja hintasi on hyvä.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Luulen, että se on vain siksi, että Euroopassa ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi kysyntää. Parasta, mitä voit tehdä, jos haluat sitä, on yksinkertaisesti tuottaa sitä itse.

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tunnen hyvän kemistin, mutta esiasteet ja esiasteiden valmistuksessa käytettävät materiaalit ovat maassani erittäin vartioituja. Ja kun salakuljettaisin lähtöaineita Intiasta tai Kiinasta, voisin myös salakuljettaa metakvalonijauhetta/pillereitä.

Tarvitsen jonkun yhteyshenkilön, joka voi salakuljettaa tai joka lähettää tuotteita Euroopasta.

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Joo, mutta niiden valmistaminen on erittäin helppoa. niitä voi valmistaa helposti perusmateriaaleista. asetyyliantraniilihappo ftaalianhydridistä tai metyyliantranilaatista o toluidiini tolueenista ja katalysaattorina voi käyttää kaikenlaista paskaa, kuten PCl3:a, POCl3:a, PCl5:tä tai polyfosforihappoa. kvaluude on melko helppo synteesi.

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Kaikki sanovat, että se on helppoa, mutta kukaan ei halua myydä tai valmistaa kvasaaludeja. Joten joko se ei ole helppoa tai kukaan ei halua tehdä rahaa lol.

Mutta o toluidiini on erittäin myrkyllistä, joten tarvitset asianmukaiset laitteet, jotta et saa syöpää.

Ja uskokaa minua, kysyntää on. Voisin myydä 20-30 000 pilleriä kuukaudessa helposti. Quaaludes on ainutlaatuinen huume, parempi kuin bentsot.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Kysyntää voi olla, mutta eikö uskoisi, että ihmiset kokeilevat sitä vain kerran ja sitten eivät enää jatka? Sitä on ensin edistettävä enemmän valtavirrassa, ja sitten on mahdollista saada paljon rahaa.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,894
Deals
1
Käsineet, kasvosuojus ja tuuletushuppu? Se ei ole yhtään vaarallisempaa kuin Al/Hg:n valmistus tai muiden salaisissa synteeseissä käytettävien nitroyhdisteiden käyttö.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
joo Al/Hg on ihan toisella tasolla liukoiset elohopeasuolat ovat rl ei leikkiä, mutta o toluidiini aint that bad. kaasulukko ja hengityssuojain on prolly enough

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
50 asiakastani ostaisi sen suoraan, ja uskokaa pois, että kvasaalidit leviäisivät maassani kulovalkean tavoin.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Hm ig sitten mennä sitä tehdä summa. se ei tarvitse kemisti sitä varten.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Mies tämä on YKSI asia, jota olen koskaan halunnut tehdä. Tuokaa ludes takaisin :D Ehkä ensi vuonna! Tänä vuonna aion jäädä vain keittämään 4MMC:tä.