Looking for a vendor MDMA:n esiasteet täysin laillisia Yhdysvalloissa?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Etsin vaihtoehtoja pmk-glykidaattiestereille ja -suoloille, ja Yhdysvalloissa niitä tarkkaillaan nyt jossakin muodossa, tiukasti laittomista erityisvalvontaluettelossa oleviin. Ne tunnetaan, ja turvallisuustarpeideni kannalta se on ongelma.

Niinpä nämä kemikaalit lisättiin äskettäin erityisvalvontaluetteloon;

metyyli-2-(1,3-bentsodioksoli-5-yyli)-3-oksobutanoaatti (MAMDPA; MDMAPA).

Mietin, onko kenelläkään tämän kemikaalin etyyliversiota.

MAPA:n kaltainen amfetamiinin esiaste, jota ei valvota, on myös olemassa, mutta uskoakseni MGPA eli metyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatti on Yhdysvalloissa täysin laillinen, samoin kuin etyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatti.

Mietin, onko metyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatin metyleenidioxy-versio tai etyyliversio saatavilla.

Muuten, jos on olemassa uusia, Yhdysvalloissa laillisia kemikaaleja, olen avoin myös niille. Jos joku voisi ohjata minua oikeaan suuntaan, se olisi hienoa! Kiitos!

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Mikään näistä ei ole " täysin laillista" Yhdysvalloissa analogialain nojalla. Ylivoimaisesti vähäpätöisin mdma:n esiaste on Sassafras albilum. Se on laajalti saatavilla Yhdysvaltojen itäosissa. 🇺🇸

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
67
Tämä on erittäin hyvä huomio. Luulen, että tarkastelen asioita, jotka kuuluvat analogialain piiriin, koska sitä ei ilmeisesti käytetä usein syytteeseenpanoon. Vahvasti harmaa alue, jos siinä on järkeä.

Se kääntää ajatteluni päälaelleen...

Sassafrasia esiintyy enemmän kuin idässä, sitä on myös etelässä ja keski-idässä. Se on erittäin kätevä henkilökohtaisen mittakaavan kemian kannalta. Se ja vanilja lol.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
No, se on liittovaltion laki, mikä tarkoittaa, että sinun pitäisi olla syytteeseen Dea, ja se olisi liittovaltion syytteet ja liittovaltion vankilaan, jos vakuuttunut. En laskisi sen varaan, että paikallinen poliisi ei soittaisi heille, olen melko varma, että he soittaisivat...

mithyl2

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
27
tutustu oman mdp2p:n syntetisointiin. voit aloittaa etyylivanilliinista.