- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 67
Etsin vaihtoehtoja pmk-glykidaattiestereille ja -suoloille, ja Yhdysvalloissa niitä tarkkaillaan nyt jossakin muodossa, tiukasti laittomista erityisvalvontaluettelossa oleviin. Ne tunnetaan, ja turvallisuustarpeideni kannalta se on ongelma.
Niinpä nämä kemikaalit lisättiin äskettäin erityisvalvontaluetteloon;
metyyli-2-(1,3-bentsodioksoli-5-yyli)-3-oksobutanoaatti (MAMDPA; MDMAPA).
Mietin, onko kenelläkään tämän kemikaalin etyyliversiota.
MAPA:n kaltainen amfetamiinin esiaste, jota ei valvota, on myös olemassa, mutta uskoakseni MGPA eli metyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatti on Yhdysvalloissa täysin laillinen, samoin kuin etyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatti.
Mietin, onko metyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatin metyleenidioxy-versio tai etyyliversio saatavilla.
Muuten, jos on olemassa uusia, Yhdysvalloissa laillisia kemikaaleja, olen avoin myös niille. Jos joku voisi ohjata minua oikeaan suuntaan, se olisi hienoa! Kiitos!
Niinpä nämä kemikaalit lisättiin äskettäin erityisvalvontaluetteloon;
metyyli-2-(1,3-bentsodioksoli-5-yyli)-3-oksobutanoaatti (MAMDPA; MDMAPA).
Mietin, onko kenelläkään tämän kemikaalin etyyliversiota.
MAPA:n kaltainen amfetamiinin esiaste, jota ei valvota, on myös olemassa, mutta uskoakseni MGPA eli metyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatti on Yhdysvalloissa täysin laillinen, samoin kuin etyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatti.
Mietin, onko metyyli-3-okso-4-fenyylibutryaatin metyleenidioxy-versio tai etyyliversio saatavilla.
Muuten, jos on olemassa uusia, Yhdysvalloissa laillisia kemikaaleja, olen avoin myös niille. Jos joku voisi ohjata minua oikeaan suuntaan, se olisi hienoa! Kiitos!