Question Lsd, tumma jauhe?

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Hei, haluaisin tietää, onko kukaan koskaan nähnyt LSD:tä harmaan/mustan jauheen muodossa? Joku tuttuni tilasi pienen määrän kiinalaiselta yritykseltä ja luulen, että häntä on huijattu... hän sekoitti 0,22g 100ml IPA:han, mutta koehenkilö ei tuntenut mitään vaikutuksia 2-3 tipan jälkeen. Onko kenelläkään ideaa? Ehkä hän teki jotain väärin. Mutta en ole koskaan kuullut mustasta jauhe-lsd:stä.

Gale

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
10 vuotta sitten musta tai tumma LSD-jauhe ei ollut harvinaista, puhtaus lisääntyi huomattavasti ja hinnat laskivat TGUK VS JOR -konfliktin jälkeen. Olen aina kutsunut tummaa kamaa kiinalaiseksi xtaliksi. Eräs TMG:n myyjä myi kiinalaista LSD-kuvastoa, joka oli vaaleanruskeaa. En ole varma, mitä sinulla on, mutta kuulostaa ehkä esiasteaineelta. Mitä maksoit siitä? '

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Kirjoitin sinulle yksityisesti...odotan sinulta vastausta..voi hyvin.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Tuotteen nimi?Mahdollisuudet haluavat hankkia jonkin verran tätä, jos se toimii hyvin.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
sain näytteen tästä ruskeasta jauheesta Kiinasta ja se osoittautui inaktiiviseksi, ehkä se on jokin esiaste??...en tiedä, näytteeni päätyi roskakoriin...mutta useat lailliset katinonitoimittajat mainostavat sitä toistaiseksi sekä L.S.D.:ssä että ald52:na, ainakin minulle se oli salaperäinen, joten pyysin näytettä, in vitro -tulos: inaktiivinen hyvin säädetyillä annoksilla.

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
LSD jauheena on paskapuhetta numero yksi. LSD on niin vahvaa, että sitä myydään kuin nestemäisenä.