Looking for a vendor Etsitkö suolahappoa 35 %-37 % myyjää?

leopard12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Kuten otsikko sanoo, etsin 35-37-prosenttisen suolahapon myyjää. Kiitos etukäteen avusta

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
vain mennä kauppaan ja ostaa HCl he myyvät 30% puhdistus ja sitten vain destilloida sitä, jos tarvitset sitä rl puhdas mutta enimmäkseen rauta saastuminen isnt liian suuri issiue ja yleensä u ei tarvitse sitä fuming 30% pitäisi toimia yhtä hyvin u vain täytyy laskea ero mutta se aint liian vaikea.
Rautakauppa on paras ystäväsi ja luotettavin toimittaja.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Suolahappoa ei voi tislata.............

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
... u ofc voi koskaan kuullut atseotrooppi? älä levitä väärää tietoa, jos u on mitään hajua kemian.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Atseotrooppi tai vakiolämpöpisteen seos on kahden tai useamman komponentin seos, joka on nestemäisessä tilassa ja jonka suhteita ei voida muuttaa tai muuttaa yksinkertaisella tislauksella. Tämä johtuu siitä, että kun atseotrooppia keitetään, höyryssä on samat ainesosien suhteet kuin keittämättömässä seoksessa.

Ole hyvä ja selitä nyt, miten haluat tehdä sen ilman totaalista aivopierua. Sanoit destillointi, joten selitetäänpä miten haluat tehdä sen destilloimalla.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Pointtini oli vain, että u voi poistaa contaminats kuten rautapaskan destilloimalla sen i dont eaven tiedä mitä ur issiue on.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Suolahappoa ei voi tislata.............

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
NCPwVKqW0l

Mitä tämä sitten on? Haistan atseotroopin. 🤔

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
tai jos haluat sum todiste tehdä minulle palveluksen vain kokeilla sitä ulos

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
atseotrooppisissa seoksissa seoksen kiehumispiste on erilainen kuin yksittäisten komponenttien kiehumispiste, kun yrität tislata HCL:n ja veden seosta, muodostuva höyry on todellakin koostumukseltaan erilainen, joten pienillä määrillä voit todellakin tislata HCL:ää jossain määrin, mutta mitä enemmän yrität väkevöittää sitä, höyryn koostumus tulee tarpeeksi lähelle nesteen koostumusta muodostaaksesi atseotroopin, Tässä vaiheessa pelkkä liuoksen kuumentaminen ei aiheuta lisäerottelua, vaikka täyttyisitkin siihen näennäisesti tarvittavasta lämmöstä, Tämä johtuu siitä, että höyry säilyttää saman koostumuksen kuin neste, jos ohittaisit tämän, tarvitsisit ylimääräisen yhdisteen (entrainer), joka voi muuttaa höyryfaasin koostumusta, mikä mahdollistaa lisäerottelun edelleen".Atseotrooppia rikkomalla". HCL:n ja veden seoksessa tämä voidaan ehkä saavuttaa alkoholeilla tai orgaanisilla liuottimilla, kuten tolueenilla.

Tämä kaikki on sanottava, löydä vain hyvä lähde korkeampia pitoisuuksia varten, koska sen tekeminen yksin pienessä mittakaavassa ei todennäköisesti ole kustannustehokasta.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
lol Rakastan joitakin väitteitä täällä (niin kauan kuin en ole henkilö, jota kutsutaan idiootiksi) been there, done that! Ha jk.
Myönnän, etten viime aikoihin asti tiennyt, että HCL:llä voi päästä vain tiettyyn prosentuaaliseen pitoisuuteen asti.
Tiesin kyllä alkoholin atseotroopeista, mutta en tiennyt, että HCL:n pitoisuus oli niin alhainen (olen varma, että tynnyrissä oleva ruumis olisi eri mieltä tästä arviosta!), joten en tajunnut, että minulla oli itse asiassa 5 litraa konsentroitua HCl-happoa.
Täytyy elää oppiakseen! Olen itse asiassa käyttänyt tähän mennessä vain 10 %:n tavaraa.
Sitä oli yllättävän vaikea saada tässä maassa vain verkkosivujen kautta.
Nyt kamppailen sykloheksyyliamiinin tai n-butyyliamiinin kanssa. AINA on jotain - vaikka teen yhden RXN:n, suunnittelen kuin kaksi RXN:ää eteenpäin, koska olen nyt tietoinen siitä, kuinka kauan kestää kerätä paskaa!

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
En usko, että OP todella ymmärtää HCL:n ominaisuuksia, sillä HCL on väkevöitynä nestettä vain noin 35 %:n pitoisuudessa, korkeammissa pitoisuuksissa se vain kuplii ilmaan, koska HCL on puhtaassa muodossaan kaasu, mikä vaikuttaa sen paskoihin tislausominaisuuksiin, lisäksi HCL:llä on korkea sitoutuminen veteen, joten yksinkertainen tislaus noin 20 % HCL:n ja 80 % veden ohi on mahdotonta, koska tämä on koostumus, joka tyypillisesti muodostaa azeotroopin kyseiselle seokselle, ainakin ilman vedenpoistolaitetta, mutta on myös tärkeää huomata, että vedenpoistolaitteesta riippuen saatat joutua tekemään lisäerotuksen liuottimien poistamiseksi.

leefork340

Don't buy from me
Member
Reaction score
5
Puhumattakaan siitä, että HCL: n lähettäminen tuollaisella pitoisuudella on raskaita sääntelyvaatimuksia, jos lähetät sen kotimaassa ilman asianmukaisia paperitöitä, saatat vaarantaa postityöntekijöiden vakavan vahingoittumisen, jota epäilen, että kukaan täällä ei tue, Joissakin maissa se voi jopa riittää ostamaan sinulle terrorismin syytteen.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
EHDOTTOMASTI! Kyseessä oli yksityinen kuljetusyhtiö ja 5 litran kontti "uima-altaan puhdistusainetta", joten he tiesivät tarkalleen, mitä se oli - MINULLA ON YLLÄTYKSELLISESTI poreallas, jota puhdistan äidilleni DUH!
Haha, on aika kätevää, että ostin 5 litraa sitä, koska kun käytän sitä, minkä ei pitäisi olla enää kovin kaukana - joko sitä tai atseotrooppista rikkihappoa, mutta se on kokonaan toinen juttu, koska se on suolaustarkoituksiin (missä tahansa vahvuudessa, mitä tarvitaan - olen opetellut mittapulloja. Aika mielenkiintoista.)
Maksoin reilusti postikuluista... muistaakseni 50 puntaa...
Ai niin ja haha, ostin 25 g NaBH4:ää APC Puresta (loistava yritys, en halua mitenkään haukkua heitä) ja maksoin 30 tai ehkä jopa 50 puntaa toimituksesta, kun tuote maksoi 12 puntaa haha.
😛 typerä, mutta wotcha aikoo tehdä! Kun tarvitset sitä, tarvitset sitä - odota, tarvitsenko minä sitä?! Haha oh yeh NaBH4:ää tarvitsin, iv käytin sitä. Se oli loistava, nyt tarvitsen ja odotan tyhjiökammiota + pumppua.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Saatan olla poikkeus tässä asiassa, koska saan vain pisaroita silloin tällöin, joten en tiedä. Olen varma, että jos haluatte todella myydä ja sijoittaa, se on eri asia - olen henkilökohtaiseen käyttöön / kognitiivisen vapauden kaveri.
Olen ollut vankilassa diilaamisesta. En halua sekaantua uudelleen, joten minulla on kemiaa! Haha