• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Methamphetamine Etsitkö irtotavarana myytävän metamfetamiinin toimittajaa

Methamphetamine

CountTrapula

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 8, 2023
Messages
2
Reaction score
7
Points
3
Haluaisin, että käännös olisi US-USA, mutta olen avoin maahantuonnille. Olen ostanut 4 kiloa 6 000 dollarilla ja toivon, että saisin jotakin tällä alueella. Olen valmis joustamaan siitä, jos kaikki muu tekee siitä sen arvoista. Etsin jotakuta, joka on luotettava, jolla on hyvä tuote, viestintä ja joka voi laittaa pakkauksen ulos alle viikossa. Lmk jos se olet sinä
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
Tarkoitatko D-metyyliä vai raseemista 6k$?
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Yhdysvalloissa se on racemic.
 

Nexgen

Buying through escrow
New seller
Language
🇪🇸
Joined
Jul 12, 2023
Messages
19
Reaction score
126
Points
28
Deals
6
Minulla on 300 kiloa käsillä Kaliforniassa Minulla oli ongelmia lähetysjärjestelmän kanssa, mutta se on nyt korjattu jätä minulle viesti osoite, jotta voin lähettää sinulle syntisen tuotteeni sitoutumiseni
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Deal miten voin lähettää osoitteeni on pgp ok tai toinen
 

DeltaBoy

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 13, 2024
Messages
20
Reaction score
9
Points
3
Voin auttaa racemic Yhdysvalloissa. hintani on hieman korkeampi....
 

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2023
Messages
22
Reaction score
6
Points
3
Onnistiko?
 

frankenstein666

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 9, 2024
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Voin auttaa New Orleansin alueella lmk miten u haluat minun lähettää tiedot. Myös hinnat ja kuinka kauan jne.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Se olen minä, herra. Voin lähettää ne teille Yhdysvalloista, mutta saamme 1850 dollaria kappaleelta, ja tämä ei ole mitään BS:ää, jota on kaikkialla, tämä on oikeaa tavaraa, mutta jos teet joskus, voisimme saada sen alas 6:nneksi. Olen luotettavuuden ruumiillistuma, vaikka näyttää siltä, että kukaan muu ei välitä tällaisista asioista. Voi tehdä pakkaus paljon nopeammin kuin viikossa myös.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Toinen asia, jonka voisin mainita, on, että olisin hyvin varovainen käsittelemään ihmisiä, jotka antavat sinulle yksityiskohtia asioista, joita heidän ei pitäisi, koska lainvalvontaviranomaisilla on taipumus yrittää luoda uskottavuutta tällä tavoin, eivätkä he näytä ymmärtävän, että tämä on ongelma. Olen itse tuolla yleisellä alueella, ja ainoat, joilla olisi 300 kiloa ja jotka kertovat sinulle, että heillä on, eivät olisi niitä, joita haluat tavata. En vihaa, olen vain saarnaamassa äärimmäistä varovaisuutta tuohon suuntaan, äärimmäistä.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Toimiiko tämä sinulle, herra? En ollut nähnyt, että se oli 6 kuukautta vanha. Jos sinulla on ongelmia, pidä meidät mielessä. Kiitos
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Ei, sir. Otin yhteyttä kysyäkseni, onnistuiko neljän kilon metamfetamiinin metsästys, jos ei, niin minä huolehdin sinusta. Nyt tiedät kaksi laillista lähdettä.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Oletko enää markkinoilla on, että miksi en saanut vastausta teiltä. Eikö tätä lasketa trapula?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Olen edelleen täällä ja voin saada paketin postissa 24 tunnissa tai myh vähemmän, joten ehkä sinun pitäisi kokeilla meitä?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Oletko vielä mukana atrapula?
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Tiedäthän, että varmuuskopiointi ei koskaan haittaa?
 

locco2024

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 16, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
pystymme sship tahansa määrä meiltä lähettää minulle pm jos olet vakavasti kiinnostunut
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Viimeksi nähty 13. toukokuuta. Rakastan hyvää mysteeriä 🤷 Tehdäänpä gallup, oliko hän:
1. Jäikö joku niistä 5 pummista, jotka yrittivät houkutella häntä telegram/wikr/sähköpostiin, huijatuksi?
2. Sai sen joltain tämän sivuston todellisilta tarkistetuilta huumekauppiailta (olen henkilökohtaisesti vahvistanut 2 heistä).
3. Se oli joku poika, jolla oli märkä uni tyttöystävänsä veronpalautuksen kanssa ja hän oli vain näyteikkunaostoksilla.
4. Hänen äitinsä näki Torin tietokoneellaan ja lopetti sen käytön.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
158
Reaction score
48
Points
28
Uskon, että se ei ole mikään edellä mainituista, luulen, että hän jäi kiinni. On samanlainen nimi verkossa amerikkalainen huumeiden työryhmä luoteeseen. Haluaisin kuitenkin tietää varmasti, koska luulen tunnistavani pari nimeä siellä.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Samanlainen kuin count trapula? Jos tuo pitää paikkansa, epäilisin, että huumekauppiaiksi tekeytyneet poliisit ovat houkutelleet häntä johonkin näistä viestipalveluista. Olin huolissani siitä Lab Expressin kohdalla. Niiden 100 dollarin 8 kokaiinipallojen piti olla ansa, mutta siivosin taloni, löysin hyvän postilaatikon läheltä ja purin luodin. RIP lab express. Kokaiinisi haisi pizzerialle, mutta se oli helvetinmoinen diili.
 
Top