Question Laboratorion sijainti

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Hei BB!

Olen jäänyt silmukkaan kerätessäni tietoa alasta, ja tämä ajatus on ollut mielessäni alusta asti.

Mihin voin sijoittaa laboratorioni? Minulla on suuri vainoharhaisuus, joka johtaa siihen, että minulla on hyvä opsec, mutta tässä tapauksessa se on ollut minulle liikaa, mitään vihjeitä?

Ensimmäinen ajatukseni oli luoda pieni off-grid bunkkeri, jotta voisin leipoa mielenrauhassa, mutta maan hinnat ja kaikki se laillinen paska takana on päänsärkyä.

Rakkaudella, kpach!

Solution
For most people the best place to have a lab is don't have one. Use non specific equipment when you can and use the specific equipment and then put it away in the back of the closet or somewhere hard for snoops t get to. Make it something mundane. 20l reactor? Nah that's an old water heater the trash man wouldn't take, says so right on the box. That old deep freezer with a padlock in the garage? I put a lock on it so no kids would climb into it, it hasn't worked in years, hell I lost the key years ago

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Paras piilopaikka on mielestäni tasosivu. Kunhan et anna vainoharhaisuuden ottaa yliotetta ja onnistut pitämään mielesi kylmänä. Kukaan ei koskaan etsi tavallisesta paikasta mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Kunhan vain varmistat, että peität jälkesi ja et aiheuta haittaa lähiympäristölle. Minulla on mielenkiintoinen kirja, joka on omistettu tälle koko aiheelle. DM minulle, jos haluat sen!
G0NBwP6qxl

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Huomaan, että se on kuin Grayman-konsepti, kiitos panoksestasi! Lähetän sinulle dm:n heti.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Useimmille ihmisille paras paikka laboratoriolle on älä omista sellaista. Käytä ei-erityisiä laitteita, kun voit, ja käytä erityisiä laitteita ja laita ne sitten kaapin perälle tai jonnekin, jonne nuuskien on vaikea päästä. Tehkää siitä jotain arkipäiväistä. 20 litran reaktori? Ei, se on vanha vedenlämmitin, jota roskakuski ei ottaisi, lukee laatikossa. Vanha pakastin, jossa on riippulukko autotallissa? Laitoin siihen lukon, jotta lapset eivät kiipeäisi sinne. Se ei ole toiminut vuosiin, ja hukkasin avaimen vuosia sitten.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Hämärtää työkaluja, joita käyttäisin, jotta se näyttäisi normaalilta, pidän todella tuosta ajatuksesta! Kiitos ystäväni!

Solution

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
Olen viimeistä sanaa myöten samaa mieltä Fritin kanssa. Tällaista hyökkäystä ei kannata kutsua ja yrittää torjua. Paras tapaus tässä skenaariossa on, kun he yrittävät tarttua johonkin, olla haamu. Yritä improvisoida ja naamioida kaikki kotitaloustavaraksi. Polta kaikki kertakäyttöinen, minkä voit. Yritä pitää erityiset tavarat mahdollisimman kaukana, vähintäänkin purkaa, erottaa ne hyvin toisistaan ja piilottaa ne parhaan kykynsä mukaan ja yritä saada uskottava tekosyy. Kaiken ympärillä säilytettävän ei pitäisi olla laitonta eikä todellakaan liian epäilyttävää, ja kaiken, mitä voidaan käyttää yhdessä, on oltava hyvin pieninä pitoisuuksina, älä esimerkiksi pidä liuotinkaappia vajassasi mukavuuden vuoksi, säilytettynä laiskuudesta. Älä säilytä kaikkea shake n bake -toimintaan tarvitsemaasi kaapissa. Itsestäänselvyyksiä, mutta ei kannata myöskään miettiä niitä liikaa. Piilota se näkyville, se on paras tapa. Yritä skaalata ja kokata vähemmän, jos mahdollista.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Olen erittäin kiitollinen teidän ja edellä mainittujen ihmisten antamasta panoksesta, ajatus laboratoriostani on nyt vähemmän sumuinen! Arvostan sitä suuresti.