Ihmettelen vain FedEx-lähetystä Saksasta Australiaan.

testmehey

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei kaikille,

Sanotaan, että yritän lähettää pienen määrän laittomia aineita Saksasta Australiaan, mutta haluan nopeuttaa prosessia sen sijaan, että odottaisin 2-12 viikkoa Deutsche Postia, jos menen FedExin kanssa, olen hieman huolissani tulliselvitysprosessista, en laittaisi oikeaa nimeä tai osoitetta pakettiin, mutta olen huolissani siitä, että minun on ehkä hyväksyttävä joitakin tuontijuttuja Australiaan saapuessani vai pitäisikö Saksasta lähetyksen mukana toimitettujen tullipapereiden riittää siihen, että se menee tullin läpi ilman, että minun tarvitsee soittaa, kenelle se toimitetaan?

Tsemppiä!
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Mielestäni sinun ei tarvitse mennä toimistoon noutamaan tuotetta, FedEx toimittaa jo nyt suoraan asiakkaalle
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Kohteisiin kuten Australiaan ja Yhdysvaltoihin turvallisin löytämäni on pitkä tavallinen posti.
Australia on erityisen riskialtis, siksi lääkkeet maksavat siellä niin paljon.
 

K1tty

Vacation
Resident
Joined
Oct 4, 2023
Messages
25
Reaction score
24
Points
18
Minkä tahansa huolitsijan kanssa voit varata etiketin verkossa ja antaa heidän myös antaa sinulle laskun tullia varten, tulostaa laskun ja laittaa sen laatikkoon etiketin viereen.
Varmista, että tarkistat kaikki sen maan vaatimukset, johon haluat lähettää, esimerkiksi Yhdysvallat vaatii 3 laskua paketin sisällä/ulkopuolella.
 

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 21, 2024
Messages
8
Reaction score
7
Points
1
Onko vinkkejä suurempien tilausten vastaanottamisesta määränpäähän? Talo jossa ei asu ketään,hotellit?
 
Top