Question IV aloittelijoille.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Hei siellĂ€ tÀÀllĂ€ ehkĂ€ melko tyhmĂ€ kysymys 😀 mutta im mielenkiintoisia ihmisiĂ€,miten injektio met tai jotkut kuten 4 mmc? En löydĂ€ selkeÀÀ vastausta, joten kysyn hĂ€neltĂ€... anteeksi, jos joku on jo lĂ€hettĂ€nyt sen.....

Joten kuten nÀen jotkut ihmiset vain sekoittavat steriiliÀ vettÀ murskattuun metamfetamiiniin ja sitten vain ruiskuttavat suoraan, onko se turvallista? Vai pitÀÀkö siihen lisÀtÀ jotain limunttia tai jotain sellaista idk.
En ole koskaan kÀyttÀnyt IV vain utelias...ty
Jos jollain on exp kiitos olen iloinen jos voitte jakaa kokemuksenne.

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
En ole koskaan tehnyt IV:tÀ, mutta olen nÀhnyt tarpeeksi Breaking Badia ja osaan yhdistÀÀ 1 ja 1.

Aine on steriloitava, ja tÀmÀ tehdÀÀn yleensÀ liuottamalla se (metamfetamiinia ja 4-mmc:tÀ veteen tai sitruunahappoa esim. heroiinille) ja keittÀmÀllÀ se sitten lusikalla niin, ettÀ se kiehuu ja siitÀ tulee turvallista IV:tÀ varten. Kun tÀmÀ on tehty, neste vedetÀÀn ruiskuun puuvillan lÀpi, jotta kiinteÀt hiukkaset saadaan suodatettua pois, ja otetaan vain neste.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Oletko varma sen tarpeellisesta tarpeesta keittÀÀ? Eikö ole vaarallista laittaa vain steriiliÀ vettÀ siihen supstanssin kanssa? Ty vastausta varten

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
KyllÀ, olen melko varma. Ajattele nyt vain. Tuote kulkee ties kuinka monen kÀden kautta. SitÀ saatetaan leikata ties millÀ aineilla, kauhoa ei-steriileillÀ esineillÀ ei-steriileihin pusseihin. SiinÀ tulee olemaan bakteereja ja mikroskooppisia bakteereita, eikÀ steriilillÀ vedellÀsi tapeta nÀitÀ asioita. Sinun on steriloitava se alkoholilla (mutta silloin se ei kelpaa IV:lle) tai lÀmmöllÀ, joten se on keitettÀvÀ.

cofita666

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
41
Oh okey,that make sense 🙂, does hit will effect on meth or 4 mmc while cooked etc can it damage product and can i use just cotton filter from the cigarette that i roll ?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,110
Deals
1
MistĂ€ saan tĂ€mĂ€n "limuntuksen"?đŸ€· mitĂ€ se tekee? Ruiskuttamalla ainetta suoraan suoniin ohitetaan monet kehoosi sisÀÀnrakennetut turvatekijĂ€t. Ei ole mahtavaa pistÀÀ katuhuumeita. Olen kokeillut sitĂ€ kerran, kokaiinin kanssa.
Luojan tĂ€hden kyllĂ€, toivoisin sen olevan niin hygieenistĂ€ kuin mahdollista. KeittĂ€minen ei steriloi mitÀÀn, mutta se tappaa elĂ€viĂ€ viruksia ja bakteereja. Kuvittele infektio jonka voisit saada pistĂ€mĂ€llĂ€ jotain paskaa joka on ollut kymmeniĂ€ 3. maailman maassa, pyyhkiĂ€ perseensĂ€ paljaalla kĂ€dellĂ€, kĂ€det koskettaa sitĂ€ đŸ˜± varmasti tarttuisi vesiliukoiseen, vedetÀÀn pumpulipallon lĂ€pi, ei pilkkuja siinĂ€, riippuen siitĂ€ mitĂ€ se oli saattaisin A/B-uuttaa sen ensin.....
100mg kokaiinia ei saanut minua pilveen kun yritin. TÀhtÀsin matalalle, olisi pitÀnyt aloittaa 200mg:lla.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Limuntus on sitruunahappoa jauhemaisessa muodossa. SiellÀ, mistÀ minÀ olen kotoisin, sitÀ saa hyvin helposti mistÀ tahansa marketista, koska sitÀ kÀytetÀÀn yleisesti ruoanlaitossa. SitÀ saa luultavasti myös todella helposti, mutta sen nimi ei luultavasti ole limuntus.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Varmista, ettÀ kÀytÀt puhtaita vÀlineitÀ ja tahrit pistoskohdan alkoholilla. Veritulehdukset ja muut ovat pahasta