Question Onko tämä sivusto laillinen?

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
En ole itse koskaan tilannut tältä toimittajalta, mutta ensisilmäyksellä ne näyttävät varsin kelvollisilta. He ovat Puolasta, mikä ei yllätä minua. Ja nuo heidän käyttämänsä pullot olen nähnyt ennenkin. Ne ovat puolalaisia reagenssipulloja sekä eurooppalaisia ISO-reagenssipulloja ACS-kemikaaleille. Yritys on perustettu vuosia sitten, eikä se näytä salaavan yhteystietojaan tai yritystietojaan lainkaan. Luulisi olevan laillista.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
He ovat 100 % laillista liiketoimintaa eikä mitään takaovipaskaa :D Pidän siitä, että he tarjoavat noutovaihtoehtoja eivätkä kysele liikaa!

He jopa myivät yrityksensä 2 kuukautta sitten toiselle puolalaiselle sijoittajalle ja työskentelevät nyt kansainvälistymisen parissa, tai ainakin avautuvat enemmän Euroopan maihin.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Sen on mukava nähdä, että ne laajenevat. Toivon kuitenkin, että yritys jatkaa toimintaansa Puolassa, koska siellä on melko löyhät kemikaalilainsäädäntöä koskevat säännökset.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Tiedän myös, että se on laillista, mutta kuulin, että he eivät vastaa sähköposteihin yhtä helposti.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Yritä saada henkilökohtainen kontakti yhteen heidän työntekijöistään.
Juttelen vain yhden henkilön kanssa tästä yrityksestä, eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia tavoittaa heitä, myös silloin, kun asia oli kiireellinen ja sen piti olla nopea

View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Oppipoikani huusi minulle eilen, koska rikoin sekvenssisuppilon... Minun on ehkä tilattava uusi.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ahhh tuo on perseestä! Rikoin juuri viime viikolla 20L 3 Neck RBF:n, tiedän tunteen...

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
todella pahoillani siitä

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Se tapahtui sitä puhdistaessa :/ Onneksi minulla oli toinen varastossa.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Onneksi olkoon... jos kaula on katkennut, saatan yrittää hitsata sen takaisin Lasinpuhallus on harrastus, joka minulla varmasti on, mutta sopiva happikaasupoltin puuttuu ja tietysti putket ja tulpat ja liittimet. En edes päässyt kokeilemaan 10L 3n rbf:tä.... Mietin vielä mikä on paras improvisoitu yläsekoitin taidan ehkä ottaa keittiösekoittimen koska siinä on useita nopeusportaita ja se pysyy päällä.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Joo olin uskomattoman onnekas, että minulla oli toinenkin.

Valitettavasti kokonaisuus ilmestyi keskelle pullon pohjaa, joten en kai voinut tehdä mitään, vai mitä? :D :D

Mhmmm, olen nähnyt, että elektronisia ruuvinvääntökoneita käytetään tuollaiseen, mutta ihmettelen, miksei suoraan osteta yläpään sekoitinta?
Tsekkaa vaikka Vevorista, sieltä saa hyvin halvalla. Jos kuitenkin haluat sellaisen vain kemiallisiin tarkoituksiin (vevor on tarkoitettu kauneudenhoitoalalle), käy tsekkaamassa sklep-chemlandin.

RaraOppapapOma

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
10
Vevorin huonojen laboratoriolaitteiden uhrina en voi korostaa tätä tarpeeksi, älkää ostako heiltä, heidän tavaransa on roskaa!
Äskettäin ostin tyhjiöpumpun, joka ei ainoastaan toiminut täysin, vaan sen mukana tuli myös öljyä, joka oli valunut kaikkialle tyhjiöpumpun päälle!
Ainoa syy, miksi ostin heiltä, on se, että olen köyhä kemian aloitteleva aloittelija.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Täytyy tunnustaa, että minulla ei ole mitään ongelmia niiden laitteiden kanssa, jotka ostin niiltä

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Minulla on myös 32 kpl paketti, joka on täydellinen alkuun paitsi se, että ne ovat kaikki 24\40 liittimet siksi yhteensopimaton muiden standardien (29\32; 14\23; jne.), Ostin kaksi sarjaa jalustoja, jotka yhdessä lasitavaroiden kanssa ovat melko hyviä hintaansa nähden, minun tyhjiöpumppu tarvitsee öljyn vaihtoa. Odotan innolla, että saan joitakin sovittimia 24\40:stä 29\32:een.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Hmm Minulla ei ole ongelmia niiden laitteiden kanssa...

Minusta se on jokseenkin odotettavissa, kun katsoo heidän hintaluokkaansa...minusta tuntuu järkevältä, että 1.500EUR rotovap ei toimi yhtä hyvin kuin 15.000EUR rotovap.

toastpaws

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Voin myös ehdottaa laboratoriumdiscounter.nl siellä on 7 % alennuksia YouTubers kuten thylabs

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Tiedän sen, kiitos! mutta voi olla muita, jotka eivät tiedä...