Anteeksi, etten voi muokata viestiäni. tässä on loput tekstistäni.
Älä luota kehenkään. Varsinkaan verkkomyyjiin.
Minua on huijattu 5 kertaa ja olen menettänyt paljon rahaa. On joitakin vinkkejä voin antaa siitä.
* Älä koskaan osta netistä. Jos on pakko, käytä escrow-palvelua. Luultavasti he eivät halua käyttää escrow-palvelua.
* kasvokkain tapahtuvat kaupat, älä anna rahaa ennen kuin olet varmistanut tavaran.
- He luultavasti sanovat: "Otan tavaraa kätköstä ja tuon sen sinulle, anna rahat heti, etkä näe tätä kaveria enää koskaan.
- He voivat antaa sinulle pussin, jossa on väärää tavaraa. haista tai maista ennen kuin annat rahaa.
- Älä näytä rahojasi tai lompakkoasi ennen kuin tarkistat tavaran. kun olet varma 100-prosenttisesti, anna rahaa.
- Joskus he sanovat, että hinta on 60 dollaria, mutta sitten he aina nostavat hintaa. älä koskaan anna heidän tehdä tätä.
Olen kokenut kaikki nämä. Jopa tulin tänne löytääkseni kunnollisen myyjän, mutta en löytänyt. Koska myyjät eivät luota kehenkään. Joten teidän täytyy tehdä samoin.
Mitä sinä voit tehdä?
Yritä löytää henkilö, joka tuntee jonkun, se on ainoa keino. Muuten se hakkaa ilmaa.