Question Onko https://whwingroup.com laillinen?

Ignorance_is_bliss

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 10, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Onko Wuhan WinGroup Pharmaceutical laillinen kemikaalien myyjä? Tämä on melko yksinkertainen kysymys, mutta olen silti epävarma. Heillä on tarjouksia luetteloissa ja väittävät tarjoavansa escrow-tilauksia täällä BB: n yli.

Minulla on kuitenkin edelleen vaikeuksia löytää riittävästi tietoa heistä. Koko BB-foorumilla on vain yksi ainoa säie, jossa kysytään tätä samaa kysymystä, ja vain yksi jäsen, joka ei ollut aktiivinen periaatteessa vuoteen, väittää nyt, että he ovat laillisia. Lisäksi heidän tuotevalikoimansa on uskomaton, he tarjoavat lähes mitä tahansa, mitä voitte kuvitella, ja se on juuri se, mitä tarkoitan. Se vain kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, eikö vain?

Onko kenelläkään kokemuksia tästä kemikaalien myyjästä? Saapuiko tilauksesi perille hienosti ja saitko mitä tilasit?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Uskon vahvasti siihen. Sinun on lähetettävä heille viesti sähkeellä tai jotain. Olen puhunut heidän kanssaan. Heillä ei ole mitään voitettavaa, jos he hyväksyvät escrow'n ja eivät ole. En päässyt heidän kanssaan sopimukseen, mutta jos he olisivat yrittäneet ryöstää minut, he olisivat suostuneet mihin tahansa.
 

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Olen tilannut muutaman kerran heidän kanssaan vuoden ajan ennen kuin liityin BB: hen, puhuin "Jessyn" kanssa, en ole varma, onko hän jäsen täällä.
Lähinnä BDO, mutta myös P2NP.
2-Bromi-4'-metyylipropiofenoni,
Natriumboorihydridi,
ja CAS: 13803-74-2.

Vastaanotettu kaikki ilman ongelmia ja lähetetty 🇦🇺
 

Jeissychem621

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
3
Reaction score
14
Points
3
Deals
3
Hei

Lopuksi.

En tiennyt, että olet bbgaten kanssa täällä, ja menetin vastauksesi threemassa huhtikuusta lähtien.

Juuri nyt meillä on myös Australian varasto, halvempi hinta ja nopeampi toimitus.
 

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Viimeisin tilaukseni taisi olla huhtikuussa? Ainoa syy, miksi lopetin tilaamisen heiltä, oli se, että löysin BDO:lle paikallisen lähteen, joka oli halvempi ja nopeampi toimitus.
 

Wheax

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 8, 2023
Messages
15
Reaction score
41
Points
13
Onko niihin luotettu? Im harkitsee tilaamista heiltä myös.
 

Iris HeScam

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 7, 2023
Messages
28
Reaction score
18
Points
8
Deals
8
Oletteko keskustellut yhtiömme kanssa aiemmin, sir?
 

Jeissychem621

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
3
Reaction score
14
Points
3
Deals
3
@labrat23 Myymme vain esiasteita, ei valmiita materiaaleja, täytyy olla jokin väärinkäsitys.

Joten sen sijaan, että valittaisit täällä, parempi fo sinun ottaa yhteyttä myyntiagenttiin tilanteen ratkaisemiseksi.
 

edy's

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 1, 2023
Messages
63
Reaction score
45
Points
18
Ei ongelmia niiden kanssa,tilattu 2 kertaa
 
Top