Question Tietoa tutkimuskemikaalien clearnet-myyjistä ja kemikaaleista

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Hei,

kuten otsikossa sanotaan, minulla on kokemuksia joistakin myyjistä ja tutkimuskemikaaleista (jotka ovat/olivat aina laillisia myyjän maassa ostohetkellä) ja haluaisin jakaa ne.
Kysymykseni ovat siis seuraavat:

Onko keskustelu nimenomaisista myyjistä sallittua? Mihin nämä tiedot voi laittaa. Olisi mukavaa, jos clearnet-tutkimuskemikaaleille ja myyjille olisi oma osio. Voidaanko se luoda?
Jos ei, mikä osio olisi sopiva?

Kiitos. :)

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Kiitos linkistä.
Selvennyksenä: en edusta myyjää enkä halua mainostaa sellaista.
Ajattelin mieluummin yhtä säiettä, jossa ostajat voisivat keskustella useista RC-myyjistä ja kokemuksista niiden kanssa.
Mihin tämä pitäisi luoda?

Toinen kysymys:
Missä on paras paikka lähettää haku tiettyjen tutkimuskemikaalien myyjälle. Esim. alfa-pyrrilidiinit (alfa-pvp, alfa-php) tai 5-mapb.

menpl

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Reaction score
3
Sain maastani 2 g:n näytteen mefedronia. 5/5 pakkaus :) Toiminta 4/5 Yleisesti ottaen tämä tuote oli hyvä, oli enemmän serotonista kuin dopamiinia. Olen henkilö, joka harvoin ottaa mitään, joten neurotransmitterini ovat normaalit. Pitkäaikaisen käytön jälkeen tämä mefedroni tukki nenän, mikä on melko tyypillistä 3cmc, 4cmc. Myös katkeraa kosketusta oli. Vaikutus on miellyttävä, ei tungetteleva. Laskeutuminen ei ollut vaikeaa. loistava vaihtoehto mennä ulos klubille tai viettää aikaa yksin. Kiitos paljon myyjälle ja @Glitchy. Olette mahtavia 🫶

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Tämä oli todella hyvä katsaus

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Mielestäni meillä on RC-osio

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
RC-osiossa on kyse uusimpien RC:iden syntetisoinnista. Sen tarkastelu maksaa 1000 dollaria ( on muitakin tapoja, mutta se on perustapa). Joillakin henkilökunnan jäsenillä on vapaa pääsy, mutta jos se olisin minä (enkä sano, että se on), niin näiden henkilökunnan jäsenten pitäisi olla melko taitavia, jotta he voisivat tehdä asioita, joita en nähnyt siellä. Ei tuolla foorumilla ole mitään nenän inhalaattoreita L-metiin, se on vakavaa kemiaa (olen kuullut)