INFO tehokkaista tutkimuskemikaaleista

battman23

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2021
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
Haluaisin tietää, onko kukaan ostanut mitään noidia sähkösanomaryhmältä nimeltä Effective research chemicals

He väittävät, että heillä on 2 hyväksyttyä myyjää nimeltä xanglee1 ja zangchu...

Minimitilaukset näiltä kavereilta ovat 5kg

Kaikki tiedot näistä kavereista olisivat erittäin tervetulleita, ennen kuin siirryn eteenpäin heidän kanssaan.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Tämä vaikuttaa minusta huijaukselta ! Yksikään myyjä ei aseta minimitilausta 5kg , se on liian kallista , ainoat joilla on varaa siihen ovat meksikolaiset kartellit :D.
 

battman23

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2021
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
5kg ei ole ongelma sen sää kemian on mitään hyvää tai ei siellä niin monia huijauksia menossa noin (100% huijauksia) minun kauppoja viimeisten 12 kuukauden aikana ja 5kg tilaus on vaikea tapa selvittää
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Naah en luottaisi myyjiin telegram tai wickr .
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
436
Reaction score
662
Points
93
Voimme keskustella heidän kanssaan, esittää tarkkoja kysymyksiä heidän aineidensa kemiasta ja farmakologiasta, pyytää heitä toimittamaan todisteita tuotteen saatavuudesta tai näytteen tutkimustamme varten. Anna heille yhteystiedot
 

battman23

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2021
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
Olen puhunut heidän kanssaan, eivätkä he ole kiinnostuneita lähettämään minulle näytettä. Jos u voisi puhua heille itse ja selittää, että te pyöritätte tätä verkkosivustoa. Lisäksi tietäisit kaikki asiaankuuluvat kysymykset kemian puolelta, minulla ei ole aavistustakaan tällä hetkellä. On heidän etujensa mukaista tarkistaa tuotteensa sinulle, koska laitat heidät myyjiksi sivustollesi.

TELEGRAM= effective reasearch chemicals (tehokkaat tutkimuskemikaalit).

WICKR= xanglee
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Lähetä heille linkki foorumiimme. Jos he ovat kiinnostuneita edistämään palvelujaan, he tulevat luoksemme. Jos epäilet heidän luotettavuuttaan, en lähettäisi rahaa epäilyttäville myyjille Telegramista.
 
Top