Question tunnistaa sekoitus kokaiinin leikkaamiseen

searchingofamix

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 31, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei, voiko joku auttaa minua tunnistamaan 5 eri ainetta, joita minulla on kokaiinin sekoittamista varten?
Toimittajani ei ole koskaan kertonut minulle, mitä se on, ja nyt hän on poissa.
Kiitos.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
883
Points
113
Mistä lähdetään liikkeelle, ei ole kuvia tai kuvauksia. Ei ole mitään. Kokaiinin 5 yleistä väärennösainetta ovat;
-Boorihappo. Se olisi helmiäishohtoista ja valkoista.
-kofeiini. Veikkaan, että se on katkeraa ja valkoista.
-fenasetiini. En edes muista mikä se on, mutta tiedän nähneeni että se on yleisesti. Löytyy kokaiinissa.
- bentsokaiini, lidokaiini, tetrakaiini ECT, tekee suun tunnottomaksi. Ihmiset luulevat, että se jäljittelee kokaiinia siinä, mutta ihmiset, jotka tuntevat sen, tietävät, että kokaiinilla kestää 30 sekuntia turruttaa suu, ja nämä paikallispuudutteet vaikuttavat noin 10-15 sekunnissa.
-Paracetamol , toinen nimi parasetamolille, esimerkiksi Tylenolille. Voin vain sanoa, että olen nähnyt sen raportoitavan 100 kertaa analyysissä.
-levamisoli. Hevosen kuurirokotteen torjunta-aine. Hajoaa aminorexiksi ja amfetamiiniksi, 2 stimulanttia. Saattaa aiheuttaa korvien ja jalkojen kuolion ja sekoittaa sinut pahasti.
-metamfetamiini. Se on yleistä täälläpäin, aina kun joku sanoo, että hänellä on todella hyvää kokaiinia, se tarkoittaa, että siinä on metamfetamiinia. Ne ei ihmettele miksi ei ole euforiaa ja se saa ne pilveen 6 tunniksi. Ihmiset täälläpäin ovat tyhmiä.

Kohtele ihmisiä niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan, äläkä laita sinne mitään sellaista. Veloittakaa vain sen verran rahaa kuin haluatte tienata parhaasta tuotteesta, jonka voitte saada. Maksan mieluummin 200 dollaria/g hyvästä kokaiinista kuin 70 dollaria/g roskasta, jossa on 5 tai useampaa lajia roskaa. Niin maksaisivat kaikki muutkin.
 
Top