Question Miten aloitat lääkemyynnin?

V.Hausner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hei. Olen farmaseutti, jolla on melko pitkä ansioluettelo.
Olen hyvin utelias tästä aiheesta, ja olen miettinyt tätä hypoteettista ongelmaa viimeisen vuoden ajan....
Oletetaan, että jollakulla on taidot/keinot tehdä pienimuotoista lääketuotantoa.
Oletetaan, että tämä henkilö ei aio valmistaa vahvaa kamaa, vaan vain tavallisia reseptilääkkeitä (bentsoja, barbeja jne.), jotka ovat ensiluokkaisia (vähemmän tappavia yhteisvaikutuksia jne.).
Kysymys kuuluu:
Miten tämä henkilö alkaa myydä huumeita? Mitä vaihtoehtoja hänellä on ja kuinka paljon riskiä kuhunkin vaihtoehtoon liittyy?
Oletetaan, että hän on, kuten breaking bad -sarjassa, älykäs kaveri, jolla ei ole katutaitoja... joten hän ei tiedä mistä aloittaa.

Terveisiä Länsi-Euroopasta

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,891
Deals
1
Hei. Ensinnäkin tämän henkilön on opittava olemaan anonyymi Internetissä (Jos tämä henkilö haluaa myydä turvallisesti Webin kautta). Seuraava askel on löytää sopiva markkinapaikka, jossa hän voi myydä tuotteita. Hänen pitäisi selvittää, miten käyttää anonyymejä kryptovaluuttoja saadakseen maksuja ja pysyäkseen turvassa.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Aloittaisin tutkimalla sen alueen lakeja, jolla aiot toimia. Sinun on ymmärrettävä kunnolla oikeudelliset riskit ennen kuin aloitat myynnin. Sitten, kuten Patton sanoi, tutki internetin anonyymiä käyttöä, pakettien lähettämistä ja vastaanottamista. Tutki rahanpesukysymyksiä. Kokoa tiimi ihmisistä, joiden kanssa olet tekemisissä työsi aikana. Järjestä valmistus, markkinointi, omien myyntisivustojen pyörittäminen tai paikallisten markkinapaikkojen käyttäminen tähän.

Se on helpompaa kuin miltä se saattaa ensi silmäyksellä näyttää.

Power

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
kaikille lainvalvontayksiköille tämä ei ole syyllisyyden myöntämistä.

Olin aikoinaan kohtuullisen suuri myyjä darknetissä. Olisin valmis jakamaan kaiken, mitä opin siitä, kun olin siirtymässä huumekauppiaasta kohtuullisen kokoiseen operaatioon. Minulta kesti noin neljä kuukautta saavuttaa myyjä- ja luottamustaso, joka oli muistaakseni 6 ja 5. Tämä ei ole kovinkaan hyvä asia.

Minulla on kuvia varmuuskopioida suurin osa tästä kuitenkin ne on talteen pc varmuuskopio niin ne ovat lievästi hajallaan.

jos olet kiinnostunut ja tappavan vakavasti. minä autan.