Question Miten aloittaa ?

FrenchConnection

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hei,

Haluan aloittaa lääkealan liiketoiminnan, mutta minulla ei ole mitään yhteyttä siihen.

Joten minulla on paljon kysymyksiä tästä liiketoiminnasta,
Mitä sääntöjä tässä liiketoiminnassa on?
Miten saan ensimmäisen asiakkaani ( en halua myydä kadulla ) ? Olen kiinnostunut myymään huumeitani jälleenmyyjille kaupungissani, en myymään grammoittain.
Miten voin lähettää huumeeni kirjeenä? Olen jo saanut huumeita kirjeenä, mutta en tiedä, miten lähetän hyvän nimettömän kirjeen.
Miten löydän kuolleen alueen kaupungistani? Voinko vain laittaa postilaatikon jonnekin?

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
721
Ensin on päätettävä, minkä aineiden kanssa aiot työskennellä, sillä heroiinin ja marihuanan lähestymistavat ovat hieman erilaiset.
Sitten sinun on määritettävä aineiden lähde, syntetisoitko ne itse vai ostatko ja myytkö ne edelleen?
Voit etsiä asiakkaita kaupungistasi internetin kautta tai käyttää offline-mainontaa, kuten tarroja.
En suosittele kirjeiden lähettämistä, se ei ole turvallista lähettäjälle ja vastaanottajalle. Kuolleet pudotukset ovat paras ratkaisu liiketoiminnalle.

Bigrush421

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
miten saan yhteyden kaupunkiini?

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
35
Kun haluat tehdä tätä liiketoimintaa, sinulla on oltava siihen syy. Haluatko rahaa? Totta kai haluat. Yhteys kuten tarkoitat, on kuin henkilö, joka ostaa sinulta ei pieni määrä huumeita ja haluat rahaa siitä... Et voi aloittaa ilman suhteita. (yhteyksillä on lähteensä) Jos haluat alkaa tienata rahaa huumeilla, sinun on ensin löydettävä ihmisiä, jotka käyttävät huumeita. Sinulla on oltava parempi hinta tai laatu, jotta he ostavat sinulta sen sijaan, että ostaisivat huumeita diilereiltä. Jos sinulla ei ole käytäntöä kommunikoida narkomaanien kanssa, he voivat varastaa sinulta kaiken, jopa tappaa sinut. Voit miettiä, haluatko todella tätä työtä. Mutta jos haluat onnea ja pysy kovana.

FrenchConnection

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Luulen, että aloitan haschilla, koska kysyntä on erittäin suurta siellä, missä olen,
osta ja myy on minulle tehokkaampi, koska minulla ei ole kokemusta.
Snapchat voi olla hyvä kanava saada asiakas ? Jos käytän sitä, miten voin käyttää sitä "anonyymisti" ?

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
43
Deals
16
Joo. Minäkin haluan aloittaa työskentelyn tällä alalla. Ensisijainen tavoitteeni on kannabis, koska olen rakastunut siihen jo pitkään ✌️mutta voin myös olla osa muiden jakeluketjua. Minulla on enemmän aikaa itselleni. Täytyy ansaita rahaa, koska olen menettänyt melkein 2k USD kokonaan ja on tarpeeksi niitä mother*uckers. Kyllä he huijaavat minua. Ehkä kenelläkään on mitään tarjouksia? Kiitos. Puola

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Kirjain saattaa olla liian pieni kohtuulliselle lääkemäärälle. Se on myös haastavaa, mutta ainakin tavaroita voi valvoa, eikä niistä jää niin paljon jälkiä, toisin kuin laivaliikenteessä.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
On oikeastaan 2 asiaa, jotka sinun on luettava. Pimeän verkon raamattu ja myyjän raamattu. Ne olivat Dreadissa. Yritän löytää linkit