Question miten tehdä crack kokaiinia ammoniakkia

cocoman

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hei,

miten tehdä crack kokaiinia ammoniakki kuinka paljon kokki

Mihin asioihin minun pitäisi kiinnittää huomiota? Pelkkä ammoniakki riittää. Mikä on raja-aste?
 

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 11, 2023
Messages
44
Solutions
1
Reaction score
24
Points
8
Katso tätä säiettä
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/crack-cocaine-manufacturing.653/#post-23954
Se käsittelee crack-kokaiinin valmistusta.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
sinun on lisättävä ammoniakkia, poltettava liekillä, kunnes se kiehuu, kun pisara on jäljellä, sinun on poistettava ammoniakki koskematta pisaraan. sitten sinun on raaputettava pisara ja annettava sen kuivua.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
Paras tapa liuottaa vain pää veden alla. Lisää hitaasti ammoniakkia ja poef 💥 kaikki maitomaisen valkoista... sitten lisää vähän lisää ammoniakkia. Ota metallinen puikko tai ohut rautakeppi 🦯 ja mene vain nopeasti ylös ja alas keskellä lusikkaa 🥄 (ei rvs) vanha 70-80 keittolusikka keittoa tai jussia varten. Jatka tikun liikuttelua keskellä.
Yhtäkkiä saat kiiltävän sirope ja kun jatkat nopeaa ja lyhyttä liikettä, tunnet vastuksen voimistuvan, kunnes massa on kivikova tikun päällä.
Silloin voit välittömästi shoufata sen pois.
Tai rikkoa, koska se on todella todella kivikova käyttäen fischscale luokkaa... 15 vuotta olen käyttänyt lämpöä, mutta Hispanic oppi minulle tämän hiljattain ja tämä on tapa freebase...
 

Attachments

  • gblekOVZtj.jpeg
    gblekOVZtj.jpeg
    121.2 KB · Views: 111

Lordoftheshard

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2023
Messages
20
Reaction score
13
Points
3

Crack-o-naire mennä katsomaan kuningas crack hyvin vapaa pohja kautta ammoniakin You Tube vain nopea 40 minuutin video

 
Top