En ole millään tavalla "synnynnäinen kemisti". Olen myös aloittelija. Mutta kritiikkini ei ole se, ettet ymmärrä, vaan se, ettet edes YRITTÄNYT.
Ensinnäkin, etsi foorumilta etsimäsi synteesit. ENNEN kuin kysyt kysymyksiä. Se on yksinkertainen haku, eikä sillä ole mitään tekemistä kemistinä olemisen kanssa.
Sitten kun löydät sen, lue se. Jos siellä on asioita, joita et ymmärrä, googlaa ne. Jos jäät jumiin, kysy niistä tietyistä asioista.
Jos kysyt, kuten sinä kysyit, "Miten amfetamiinia valmistetaan?", vastaus on "Lue se helvetin synteettikuvaus foorumilta!".
Jos kuitenkin kysyt "Anteeksi, luin tämän syntetisaattorin kuvauksen *linkki*, enkä ymmärrä, mitä tarkoittaa "basify the solution" (tai jokin muu täsmennetty osa syntetisaattorista), voit saada vinkkejä ja vastauksia. Minä ainakin auttaisin sinua mielelläni kaikella tietämykselläni. Tältä foorumilta löytyy useita esimerkkejä.
On ihan ok, jos ei osaa kemiaa. Ei ole ok olla laiska eikä edes yrittää itse. Ja jos et osaa etsiä foorumilta tai esittää kysymyksiä, joihin ihmiset voivat oikeasti vastata, sinun on opittava se ensin. Jos et ole valmis siihen, kukaan ei voi auttaa sinua, eikä tämä ole sinua varten.
Ainakin se on minun viisi senttiä.