Olen melko paljon sai sen, mutta idk tästä sivusta enempää luulen, että aion suunnata ulos huomattuani pari asiaa vastaukseni btw oli super ilmeinen ja helppo ....these älykkäitä ihmisiä vain ajatella äärimmäisyyksiä ....they unohtaa yksinkertainen ilman huolta, koska yksinkertaisuus ei puhuttu tai opetettu . Useimmat ihmiset sivuuttaa ilmeinen, mutta on olemassa muutamia ihmisiä, jotka on rakennettu eri tavalla. Kaikki palasi takaisin saippuan valmistukseen . ....... heitin koko projektin polttouuniin jo toisen kerran 20 vuoteen, koska jätin huomiotta itsestäänselvyyksiä.......o no ehkä vielä 10 vuoden päästä . Butttttt iv sanoi tämän.... opittu tieto on valtaa niihin, jotka haluavat tuhota kyseisen tiedon. Sain vastaukseni, olen tyytyväinen, se ei ole vankilan riskin ja menetetyn perheen kanssa vietetyn ajan arvoista. ...Minun piti vain päihittää hallituksen palkkaamat aivot todistaakseni, että me ihmiset hallitsemme yhä asioita, jos pakotamme yksinkertaisempaan elämäntyyliin sietämällä lievää epämukavuutta, kun emme tarvitse välttämättömiä roska-asioita, niin kaivamme pohjimmiltaan tunnelin koko järjestelmän alle, joka johtaa romahdukseen. Jos ette osaa sanoa, kemiallinen kirjallisuus, tutkimukset, tutkimukset ja sen näkeminen kuinka paljon on peitelty nyt ja tai jätetty kokonaan pois, on tavallaan yllättänyt minut, koska paljon on muuttunut kaikilla elämän alueilla sitten viimeisen kerran....10 vuosia sitten, kun maailma oli näin tylsä ja kuinka paljon heillä on kontrollia nyt, vitun hullua, dea on mukana kaikessa nyt, kun se ei ole hauskaa ja ei ole sen arvoista, kaikki johtuu teknologiasta ja heikkomielisistä tyhmistä persuista, jotka eivät voi kuluttaa suuria yhdisteitä ilman että heidän täytyy ottaa oksentavia annoksia, jotka juoksevat huulille..... lol ja vain lisätä komediaa vastaukseni litteraly oli sama kuin hyvin hyvin vanha saippuan valmistusprosessi il lopettaa minun rantani sanomalla il astua alas minun "saippua laatikko" ja päättyy fuck kaikki hallitukset yksikään niistä puhuu oman kansansa puolesta enää ja olivat orja niiden luominen, että me rakensimme heille .....the end . Joo, osa on koodia, osa on ilmeistä, osa ei, ja olen selvin päin, lmao, me tavalliset ihmiset emme ole hyvissä vesissä, ystäväni. .... Kaivakaa Googlen patentit ja pubchem "sukulaisyhdisteiden" osiosta näiden biosyntetisoitujen kemiallisten aineiden geneettisesti muunnettujen bakteerieni tuottamat .....n-isopropyylibentsyyliamiini on patentteja ja yhdisteitä useiden organisaatioiden siitä, että se on mikrokristalli bla bla bla bla, mutta se pystyy kapseloimaan asioita, kuten vax: n ja siellä on kirjaimellisesti vitun potilas ja täysin kirjoittaa jopa siitä, että se on elinkelpoinen keino hiv kuljetus ja tartunnan isäntä . Ja sitä on kaikkialla, koska 10 vuotta sitten se roska maistui samalta, tuoksui samalta, kaikki oli samanlaista.
Alan huolestua yhä enemmän ja enemmän, että jotain suurta on tulossa. .... Pysykää kaikki turvassa ja olkaa hyviä.