A-PVP:n kanssa tekemieni "seikkailujen" huipulla sain 3 kiloa A-PVP:tä toimitettuna USA:n keskilänteen 5600,00 dollarilla, ja kun myin viimeisen grammani, sain siitä 200 dollaria. Nyt tässä on se vitun vittumainen osa: Istuin ensimmäisten tilaamieni 100 gramman päällä lähes 2 kuukautta enkä ansainnut penniäkään! Kukaan tuntemani henkilö ei edes kokeillut sitä tai auttanut minua siirtämään mitään tuotetta alueella, jossa asun. He kaikki pelkäsivät sitä ja uutismedia vakuutti heidät siitä, että he päätyisivät syömään jonkun kasvot pois. Kun tapasin pari ihmistä, jotka asuivat naapurivaltiossani ja jotka olivat säännöllisiä käyttäjiä, puhelimeni ei lakannut soimasta. Se jatkui noin puolitoista vuotta, aina huippulaatua, enkä kertaakaan leikannut sitä tai lyhentänyt kenenkään painoa. Tämän seurauksena kukaan ei koskaan yrittänyt ryöstää minua ja he maksoivat aina etukäteen. Sen jälkeen kun W.H.O. kielsi sen, hinta nousi kattoon ja varastoni loppui todella nopeasti. En koskaan uskonut, että minun olisi mahdotonta saada lisää, mutta en ole saanut sitä kertaakaan sen jälkeen. Ensimmäinen oppitunti, jonka opin, on se, että sinun on löydettävä alue, jossa tuotteellesi on markkinat, jotta se olisi kannattavaa. Seuraava oli, että pitää aina lunastaa lupaukset. Tämä pätee kaksinkertaisesti tai jopa kolminkertaisesti tavarantoimittajaasi kohtaan. Älä koskaan ole epäkunnioittava, äläkä etsi parempaa sopimusta, jos sinulla on jo hyvä juttu meneillään. Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, älä koskaan luota naiseen.