Miten pääsen käsiksi RC-osioon?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,688
Solutions
3
Reaction score
2,814
Points
113
Deals
1
Pääsy edellyttää, että olet foorumin aktiivinen osallistuja. RC-osiossa julkaisemme arvokkaimmat teokset. Esimerkiksi laillisen kannabinoidin synteesi (WoW!).
Foorumin aktiivisimmilla käyttäjillä on oikeus antaa kutsu jollekin muulle.
Kirjoittakaa kutsuhakemukset tänne.
 
Last edited by a moderator:

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
hei!

olisin erittäin kiinnostunut RC:n alueen sovelluksesta, onko se mahdollista?
tnx
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
RC:n käyttöoikeuden saamisen edellytykset on kuvattu edellä monta kertaa.
 

Hatermade

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2022
Messages
58
Reaction score
17
Points
8
Luin ohjeet pääsystä rc-osioon, mutta halusin kysyä lausunnosta, joka koskee hakemuksen jättämistä tänne, (hakemus?) Ja minun on taivuttava tänne päästäkseni käsiksi? Olen myyjä, mutta olen vain hän on stentti myyntiin jäsenille ne ovat uusia
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
Et ole myyjä foorumillamme. Mutta pysy kuulolla, olet lähellä saada pääsyn ilmaiseksi.
 

fibinachi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Haluan vain sanoa, että kun löysin tämän foorumin, syttyin, koska olen etsinyt vuosia kemian alan foorumia vaikuttavista aineista. Oli valtava kuilu pesästä ja rodiumista tähän asti. Sen lisäksi, että opettelen kaiken mahdollisen aktiivisten aineiden synteesistä ja osallistun missä ja milloin vain voin, tutkimuskemikaalit sattuvat olemaan todellinen kiinnostukseni kohde. Minulla on kokemusta useista tutkimuskemikaaleista, ja päivittäin käytän jonkin aikaa tutustumalla saatavilla oleviin kauppoihin ja huomaan, mihin myyjiin voi vielä luottaa ja mitkä ovat alkaneet huijata. Sanonpa vain, että viimeisten kahden vuoden aikana koko ala on kokenut suuren kolauksen. Tuntuu siltä, että huijareiden ja todellisten myyjien suhde kasvaa päivittäin, ja kun joitakin merkittävimpiä jäljellä olevia kiinalaisia myyjiä on suhteellisen hiljattain poistettu, asiat ovat muuttumassa. Kun tähän lisätään vielä se, että reddit kieltää useita alaryhmiä hankintojen vuoksi tai että hakkerit ovat ottaneet rarechemsin haltuunsa, olen vain iloinen siitä, että olen löytänyt uuden kodin harrastukselleni.
Olen innokas oppimaan kaiken mahdollisen, ansaitsemaan elantoni ja antamaan panokseni.
 

awesomesteaks

Don't buy from me
New Member
Joined
May 28, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hei kaikille, id haluaisin kutsua RC-osioon, im newie, mutta yritän pysyä aktiivisena ja opiskella paljon! im äärimmäisen kiinnostunut oppimaan kemian ja tapoja tehdä esiasteet esiasteisiin, kiitos tästä foorumista ja arvokkaista tiedoista.
 

eduardo salamanca

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 13, 2022
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Viime aikoihin asti ajattelin, ettei tiedolla ole enää tänä päivänä edes vankkaa määritelmää, kun näkee, että internetistä voi saada lähes mitä tahansa tietoa. Mutta sen jälkeen, kun kiinnostuin huumeista, olen nähnyt, että on olemassa paljon piilosynteesejä ja menetelmiä huumeiden tuottamiseksi (ei vain tällä foorumilla), joita ei saa internetistä. Aluksi en ollut tästä iloinen, koska se tarkoitti, etten voinut vain etsiä mitä tahansa huumetta ja saada parasta menetelmää sen valmistamiseen. Mutta sitten tajusin, että se voi olla hyvä asia. Sen lisäksi, että monet ihmiset valmistavat matala-asteisia - potentiaalisesti vaarallisia - huumeita, koska kaikki voivat olla kaikista parhaiten perillä kaikesta, yhteiskunta polarisoituu usein hyvin voimakkaasti, ja se oli minulle melko demoralisoivaa, kun halusin tehdä tutkimusta jostain aiheesta tietäen, että kaikki tieto oli jo olemassa. Se, että huumeista on olemassa tietoa, joka on tarkoitettu vain nerokkaimpien kemistien saataville, antaa minulle toivoa. Lisäksi se tuo kemiaan hyvin mystisen aspektin, mikä on mielestäni aika hauskaa.
 

matbuhahah202

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 14, 2022
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Missä tämä RC-osio on, olen etsinyt sitä kaikkialta. onko se piilotettu jäsenille, joita ei ole kutsuttu?
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Mitä RC-osiossa on? Haluaisin nähdä.
Näin melkein minkä tahansa lääkkeen rakenteen siitä lähtien, kun tutkimuskemikaalit ilmestyi, luulen näkeväni jotain, mitä näin aiemmin.
 

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
13
Points
8
Hei, HEISENBERG
Olenko jo päässyt RC-osioon?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,648
Solutions
2
Reaction score
1,743
Points
113
Deals
666
Tervehdys. Ei, et voi vielä, en näe, että olet osallistunut foorumiin tarpeeksi, jotta voisit tehdä niin.
 
Top