Question Miten lisään hintoja?

Frozen

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Lähetän tämän tänne siinä toivossa, että joku yhteisön jäsen voi auttaa minua, sillä en halua vaivata ylläpitäjiä matalan tason vianetsinnällä.

Olen (ilmeisesti) uusi täällä ja yritän lisätä ensimmäisen luetteloni. Luonnollisesti ensimmäinen asia, jonka tein, oli lukea säännöt, usein kysytyt kysymykset ja asiaankuuluvat foorumiviestit varmistaakseni, etten tee mitään ilmeisiä mokia.

Menin BB Market -alueelle, napsautin "Add item" (Lisää tuote) ja täytin "Overview" (Yleiskatsaus) -välilehdelle yleiset tuotetiedot, kuvat ja hintatiedot. Lisäksi täytin "Hinnoittelu"-välilehdellä kohdan "Tietoja hinnasta ja toimituksesta" hinnoillani ja arvioiduilla toimituskuluilla.

Lähetettyäni tuotteen sain ilmoituksen, että a) kaikki kuvat eivät sisällä allekirjoitettua korttiani (mikä on nyt korjattu) ja b) hintatietoja ei ole julkaistu.

Olen lisännyt hinnat jokaiseen käytettävissä olevaan kenttään (lukuun ottamatta 'Dead drops' ja 'Free samples' -osioita, jotka molemmat ovat tyhjiä), ja silti minulle sanotaan, että hinnat on vielä lisättävä. Ilmeisesti, jos katson tarkkaan, tätä varten on oma osionsa?

Jos joku voisi antaa minulle vihjeen, arvostaisin sitä suuresti!

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
CPKOS86HGm

Frozen

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Kiitos Heisenberg, tiesin, että minulta oli jäänyt jotain huomaamatta.

Koko tuo punaisella korostettu kohta ei näy minulle. Jos joku tietää ratkaisun, olen kuulolla. Käytän Torbrowseria Tailsin VM:ssä, jossa java on tietääkseni poistettu käytöstä, mutta en ole kovinkaan teknisesti perehtynyt. Katson, jos voin lajitella uuden selaimen tai jotain... Ainakin tiedän nyt, mitä etsin! Arvostan apua.

6ds52fJce3