miten voin tehdä metamfetamiinia kotona sillä, mitä minulla on

victimtulip

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Minulla on seuraavat ainesosat:

KMnO4 [kaliumpermanganaatti].
Pseudoefedriini HCl - 100 tablettia, joista kukin sisältää 30 mg pseudoefedriiniä ja 200 mg ibuprofeenia.
Isopropyylialkoholi
Asetoni
!! Minulla ei ole muriaattista happoa tai suolahappoa...

Onko olemassa keino saada lääkettä siitä mitä minulla on? Minulla ei ole laboratoriolaitteita. Aluksi ajattelin kokeilla metkatinonia, koska se vaikuttaa helpoimmalta ja se ei ole vaarallista, mutta en löytänyt nopeaa synteesiä, jonka saisin valmiiksi 12 tunnissa. Voinko tehdä metamfetamiinia siitä, mitä minulla on, mutta en shake n bake -menetelmällä? En haluaisi sytyttää taloani tuleen enkä usko, että kykenen olemaan tekemättä mitään väärää ja sitten vaarantaa henkeni huumeen takia

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
99
Hei, otin vain tämän aiheen esille. Olen huomannut, että useimmissa maissa pseudoefedriiniä on saatavilla OTC-valmisteena yhdessä esim. ibuprofeenin kanssa, kuten edellä mainittiin. Mikä olisi paras tapa erottaa pseudoepidefeeni ja ibuprofeeni toisistaan?

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Ibuprofeeni liukenee hyvin vähän veteen, kun taas efedriini liukenee hyvin.
Ibuprofeenin kiehumispiste on 157 C, kun taas efedriini hajoaa selvästi yli 200 C:n lämpötilassa.
Tämä tarkoittaa, että voit joko suodattaa ibuprofeenin pois käyttämällä vain vähän vettä tai keittää sen pois kuumennetusta jauheseoksesta sen jälkeen, kun olet erottanut kaikki täyteaineet.
Kaikki fysikaaliset ominaisuudet löytyvät PubChemistä, laita vain kaksi ainetta vierekkäin ja vertaa tilastoja.